661 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "bagsvinger"
bagsvinger
hej jeg skal have min bagsvinger af min generic trigger, men jeg kan ikke få bolten ud som holder bagsvingeren, nogle soom har nogle ideer til hvad jeg ka gøre
hej jeg skal have min bagsvinger af min generic trigger, men jeg kan ikke få bolten ud som holder bagsvingeren, nogle soom har nogle ideer til hvad jeg ka gøre
Skrevet af: Thomas C - 6. maj 2016
bagsvinger
hej, da jeg skulle stramme kæde om på min rmx'er igår fandt jeg ud af mine to skruer var knækket (i ved dem til at skrue bagakslen bagud med) og jeg tænkte på man kan bore det hele ud til ti millimet...
hej, da jeg skulle stramme kæde om på min rmx'er igår fandt jeg ud af mine to skruer var knækket (i ved dem til at skrue bagakslen bagud med) og jeg tænkte på man kan bore det hele ud til ti millimet...
Skrevet af: magnus skov n - 8. maj 2014
Bagsvinger
Er det meningen at bolten gennem bagsvingern skal være lidt for lille jeg har taget alle bøsningerne i??
Er det meningen at bolten gennem bagsvingern skal være lidt for lille jeg har taget alle bøsningerne i??
Skrevet af: Fiskemads - 15. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2 Emner: 14 Svar: 26
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 77 Scootere: 4 Emner: 49 Svar: 151
bagsvinger
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside