{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Kreidler {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg tørret tårene af øjnene efter mit salg af min ene GT... Snøft

Men Idag blev mit nye projekt op startet -

Kreidler RMC-S med skive og 7 eger

Og en 4 gears Pedal motor?

Nogle der har nogen som helst viden om denne motor (jesper?? smiley )

Kan man ombygge den til 5 gear?

Motoren sidder ikke fast men pedaler vil ikke træde rundt. den må åbnes

Godt at have kreidler snavs på hænderne igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kreidler
  • #1   4. maj 2012 Det er en nedgradering hvis du spør mig, hehe. smiley Der er SÅ meget mere charme i de ældre modeller. Er du færdig med den anden gt?

Hvis du ligger samme arbejde og energi i den nye, så skal den nok blive fin. Jeg havde nu nok valgt noget andet, end pedal motoren.

• #2   4. maj 2012 85 % færdig med den anden.

Pedal cool or not? Hmm jeg synes faktisk det er så fedt, den skal tunes så jeg kan drøne forbi de lokale scooter tosser!

• #3   4. maj 2012 Jeg tænker bare flere huller i blokken= flere steder der er risiko for en utæthed, hehe. Jeg synes også pedal florett'erne ser tåbelige ud, med den lave bremsepedal, det ser forkert ud. Hvordan med gearskift, er det også en lavthængene pedal, eller er det håndgear? Så er det også lige det med at finde delene, bremsepedal, pedaler til motoren, og en fodhvilerkonsol uden fodhvilere, medmindre man da vil skære i en original, hehe.

• #4   4. maj 2012 jeg har delene, gear er direkte´ høj pedal? det kommer vel an på hvor dan du selv drejer den og spænder?

• #5   5. maj 2012 Fri mig for pedalmotorer og byg den om til kickstart!

Det er tåbeligt, farligt og i øvrigt nederen. Kickstarteraksel + et andet koblingsdæksel, så er den i vinkel. Men hvis der er plads til de 5g aksler og din skiftevalse har den tredje gaffel, er det intet problem. Ellers må du slibe i den du har og brænde penge af på en ny gaffel + to friske aksler... og ring derpå til lægen, for hvis du har tænkt dig direkte at investere i at bygge en 5g pedalmotor, så er du moden til indlæggelse!

Og ja, jeg har været en skovl og glemt alt om din cylinder, Mikkel. Tror sgu den ligger nederst i bunken, et sted. smiley

• #7   6. maj 2012 Sidste indlæg slettet, du ved godt det ikke er tilladt at handle i forummet mikkel.

Kommentér på:
Kreidler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce