{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Afstemning. {{forumTopicSubject}}

Hej mine kære medsvorne stenere.

Jeg har fået lidt en idé om at lave en afstemning smiley

så here you go

Skal alle medlemmer af NightStonerCrew have endten NSC eller NightStonerCrew I navnet?

Ja?
Nej?


skriv jeres stemme og så tæller jeg dem op til sidst smiley

skriv gerne argumenter for hvorfor , eller hvorfor ikke smiley

jeg syntes det skulle være sådan fordi.. det er jo et ''varemærke'' altså. folk skal da se om man er fra NSC eller ej? smiley det mit argument. og min stemme er : Ja.

Glædelig jul allesammen smiley

-Don Adi-


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afstemning.
Kommentér på:
Afstemning.

Annonce