{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

HJÆLP, Ledninger :O {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige renoveret min rmx, men har lidt problemmer nu hvor det kommer til ledningsnettet, så i må lige hjælpe mig, kan en ny model Spændings-regulator (2 Ben) arbejde sammen med et Gl. ledningsnet som selvf. høre til gl. model spændingsregulator (4 ben)

Ku være fedt hvis i ku svare på det smiley
V.H Den fortvivlede Rmx ejer >:D


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP, Ledninger :O
Kommentér på:
HJÆLP, Ledninger :O

Annonce