{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Hjæælp jeg har fået monza 2 gear :( {{forumTopicSubject}}

hej alle! ved godt det ikke lige er kreidler, men håber i kan hjælpe mig! har som sagt fået denne åh så skønne monza 2 gear fra 82'. den er fin og meget original, så der er der intet problem, nå nu til sagen... da den ikke var lovlig måtte jeg jo gøre dette, så skaffede mig en lovlig maxi cylinder, den rigtige studs samt en rund kaburator, men syntes nu de kører med firkantet??? jeg har sat en dyse 64# i den samt sat nålen i andet hak for oven... stemplet er det på 55mm i længde og er ikke hakket eller noget, knallerten har lige fået nye pakninger overalt. men men men, man skal lige tråde en 3-4 gange før den starter og så skal man ikke røre gassen for så dør den, når den så har stået lidt og er blevet varm kan den sagtens tage omdrejninger og lyder fin og sun i motoren, den skurer ikke eller noget. men så da jeg ville køre på den hjem kørte den kun mellem 15-20 km/t :S og det er bare langsomt syntes jeg nu! selv cyklerne overhalede mig!

nogen der ved hvad der er galt og evt hvad en standart dyse i en 2 gears monza skal være? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæælp jeg har fået monza 2 gear :(
Kommentér på:
Hjæælp jeg har fået monza 2 gear :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce