{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Sommer projekt {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen. så er det sq ved at være sommer :D. nu har jeg efterhånden i noget tid ligget og leget med knallerter. og da jeg efterhånden er godt træt af min regal raptor. men stadig syntes det er en smuk maskine. hvorfor faen ikke lave noget harley/regal lignende som ikke er i plastik :D.. Ligger inde med den ÆGTE!!!! model af regal motoren. altså ikke den kina plast kopi. Honda!!.. og så har jeg en forgaffel jeg selv har bygget. jeg går på EUC sjælland i næstved under jern og metal og overvejer at bygge mit eget stel til min afgangsprøve her i april hvis jeg bliver færdig der. Indtil videre har jeg et ægte motorcykel bagdæk med skive på. mangler dog et fordæk. overvejer at skrotte min forgaffel da den er næsten identisk med regallens. vil gerne have den lidt længere. og overvejer evt at finde et lille scooterhjul at smide på forgaflen. så lille som muligt (inden for rimelighedens grænser slf.). så vil jeg ellers begynde at samle dele ind til motoren. har kæde og tandhjul men udover det manger jeg alt :D. ang luft vil jeg gerne tage det fra regal raptor. (næsten det eneste på min knallert der ikke er gået i stykker efterhånden. XD.). det ser cool nok ud. slf skal det mærke tages af og den skal slibes ned. men udover det. så skulle det kunne bruges. hvordan lyder projektet i jeres øre?.

Hvis nogle har nogle ekstra ting liggende til en bilig penge må i godt sige til
(HUSK PÅ JEG KENDER MANGE EFTERHÅNDEN PGA MIT SCOOTER/KNALLERT VÆRKSTED! SÅ GIDER IKKE SKYHØJE PRISER DA JEG SIKKERT KAN FINDE DEM BILLIGERE ANDRE STEDER). delene må godt være brugte :D.

Kører du ferrai?.. dyr bil. går i stykker nemt i det danske vejr.

Kører du regal raptor?. dyr knallert. går i stykker nemt i det danske vejr.

Hvad f er forskellen :D. ferrai er håndlavet. regal er ikke.og hvad så?. det det samme plastik :D.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommer projekt
Kommentér på:
Sommer projekt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce