317 visninger
|
Oprettet:
Back online... {{forumTopicSubject}}
...det har fan'me været en drøj omgang med flytning, renovering af to lejligheder, bil-bøvl, lidt sygdom, arbejdsskift og nu er damen og jeg endelig ved at være nogenlunde installeret i huset.
I morgen kaster jeg mig over kælderen - det bliver herrelækkert at få lavet et indendørs værksted til de små detaljer.
Det kan endda være, jeg kan få lavet de sidste ting ved min egen Kreidler, lol.
Er der sket noget nyt siden sidst?
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 29 Scootere: 3 Emner: 23 Svar: 263
lyder nice med det værksted!
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Scootere: 4 Emner: 32 Svar: 446
velkommen tilbage!!
er kommet til at erhverve mig kenni s, kreidler MHR 80cc vandkøl
ellers noget nyt hos dig? og hvordan med kanaler i min stor pind mahle?
formoder du ikke har haft stunder til at se på den.
mvh :=)
dec 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 9 Emner: 34 Svar: 272
feb 2008
Følger: 233 Følgere: 235 Scootere: 8 Emner: 124 Svar: 1.785
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
I første omgang skal kælderen ryddes for div. skrammel fra alt vores flytteri - det har fan'me været noget af en omgang 0_o
Efterhånden som der så bliver ryddet op i økonomien, kan jeg begynde på indkøb af div. værktøj, og jeg mangler rigtig, rigtig meget endnu. Jeg går forhåbentlig hele vejen med svejseværk osv. med tiden, fordi når der ikke er nogle ordentlige bud på markedet (Homoet er godt, men ikke godt nok), så må man lave det selv.
Har ikke rodet en skid med Kreidler siden den kom ud at køre. Jeg har været tæt på at sælge... igen.
Jeg har i øvrigt et alvorligt hængeparti med en cylinder, jeg lovede at få lavet for noget nær et halvt år siden. Suk, det er sgu noget skrammel, men med stiftelse af familie kommer der godt nok andre boller på suppen.
Blablabla... Jeg skal videre i teksten. Skal skrue et forsatsvindue sammen til stuen og så er der noget med en flok andre ting, jeg skal lave, før jeg kan kvalificere mig til titlen "sød i dag", lol.
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Scootere: 4 Emner: 32 Svar: 446
i know i know..men alting til sin tid!
vigtigere at få styr på de andre ting!!!!!!!! vi ser hva der sker jesper
mvh :=)
nov 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 46 Svar: 1.268
Så skal der kun sorteres - det ser ud til, jeg har fået samlet rundt regnet 20kg ledninger sammen i tidens løb! Noget skal bruges, men det meste skal ud. Det er da helt vildt. Godt arbejdspladsen giver 20kr/kg
Back online...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside