Hjælp til Hiper2 {{forumTopicSubject}}
Hej
Er temmelig ny til alt med scooter, så ville lige høre jer om noget
Kunne godt tænke mig at få min hiper2 motor til at trække lidt bedre, dog uden at få for meget decideret tun på. Hvis der skal pilles i noget vil jeg helst pille i vario.
Har prøvet at købe nye ruller, men har både erfaret og læst mig til at det er meget forskelligt hvad der passer godt til.
Er der en der har forstand på det, og kan hjælpe mig med at vælge de rigtige dele, så det kører og passer godt sammen? Eller lave en "opsætning"
Jeg er ikke ude efter et MEGA vildt optræk, bare en smule
Andet spørgsmål; kan det overhovedet lade sig gøre at få bedre optræk, kun ved at skifte ting ud i variator?
Motoren sidder på en Piaggio Typhoon.
Regner med at købe en tunudstødning, ikke knæk, det er jeg ikke så glad for
Er ikke komplet dum, og kan godt bruge værktøj og finde ud af at lave ting, ved bare ikke hvad der dur godt sammen.
Undskyld hvis det er pløret sammen, håber i forstår spørgsmålet alligevel.
Takker på forhånd
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 5 Emner: 18 Svar: 48
jun 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 61 Svar: 172
malossi multi vario
tag alle begrænsninger
pil skiven
og så en gianelli go udstødning (tun udstødning der ligner std. men det kan panserne ikke se - siges af erfaring)
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 38 Svar: 649
Har prøvet at banke blindrøret, men fuck det, min udst. er rusten, SKAL have en ny.
Hvordan er den Gianelli Go ift. Top Perfomances Powered? Det var den udst. jeg selv havde tænkt på.
Noget der evt. kan sige mig om der er andre begrænsninger end skiverne? Har hørt der skulle sidde en i membranen og en i luftfiltret
Koster det 500 pr. begrænsning der er taget?
Takker for svar
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 24 Scootere: 16 Emner: 29 Svar: 268
Hjælp til Hiper2