{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera smt
  • #1   4. maj 2009 Typisk fejl er baghjulslejerne altid går, har en kammerat der købte en fra ny, og den har kørt 2500 og det har vi lige skiftet,, selve bagbremdecaliperen er oz noget rigtigt lort, hvor stemplet sætter sig,, tror det er støvmanchetten der går så der kommer støv ind og ødelægger det, og så generalt går lejerne i motoren, så hvis den har kørt så meget og der har været monteret tun på den ville jeg nok holde mig fra den, med mindre du gerne vil renovere den ihvertfald,, generalt sys jeg bare de ruster og er i rigtig dårlig kvalitet, har mine erfaringer med dem, men de er sgu sjove nok at køre på når de er bygget om til 6 gear smiley

• emil M
    emil M Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #2   4. maj 2009 jeg har en smt og den køre bare godt ca 135 kmt.. en af mine venner har en rcr fra 06 der har kørt ca....70000..km så de holder da nu meget godt,

• #3   4. maj 2009 SMT er jo en "ringere" version af SX og Senda. SX er den "bedste" udgave.
    SMT's udstødning ruster meget nemt. Senda's lidt mindre da potten er rustfri.
    SX50 slet ikke da den er rustfri.
    SX50's forgaffel er mazocchi(hvordan staves det xD) og en anden end SMT og sendas. Min SX50 har kørt over 2000 km og har det bare SUPER - nu mangler den dog et forrør da jeg blev taget af polizen :S !

• emil M
    emil M Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #4   4. maj 2009 du siger at standard udstødning ruster hurdigt, måske rigtigt ,. men hvem vil køre med standard udstødning...

Kommentér på:
Gilera smt

Annonce