{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stem Nick T ud ( giver alle 1 )
  • #2   9. dec 2004 her !

• #3   9. dec 2004 5 % = 7 stemmer
    Helt ærligt er det nok til at stemme en bruger ud?

• #4   9. dec 2004 Synes sgu at det er blevet for meget: "BUUUUHUUU han gav mig kun 1! Fuck ham jeg sviner ham bare og kalder ham bøsserøv!" Så tag jer sammen! Hvis nogle mennesker ikke kan lide din knallert/scooter so what? Du synes sgu da sikkert selv den er fed og behøver sgu ikke alle andres mening! Også jer som bare stemmer 1 for at virke provokerende! Hvad skal det til for? I keder sgu da jer for stygt! At gå rundt og give folks knallerter og scootere dårlige stemmer fordi i synes det er sjovt? Tag jer lige sammen!
    Jeg er sgu selv ligeglad med at folk giver min knallert 1, 2 eller 3 stykker eller mere for den sags skyld. Jeg synes den er fed nok og det er i det hele taget bare et projekt som mig og min papa havde for at have noget at lave. Det skal så siges at den ser anderledes ud end på de billeder jeg har nu og folk kan bare stemme lige så tosset de vil jeg er kold i røven over det. Også selvom det er 7. Men prøv lige at tænk over det. Det kan sgu da ikke passe at vi skal smide en bruger ud pga han har stemt 1 på en eller andens guts scooter. Snup en tudekiks!!

Kommentér på:
Stem Nick T ud ( giver alle 1 )

Annonce