{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

stel- og motornummer {{forumTopicSubject}}

hej sg
jeg har købt en puch monza 3g, som jeg har købt brugt.
(se profil) men mit stel nummer og motor nummer er ikke ens skal de ikke være det ?
kan jeg købe den her:
(link fjernet)
og så selv stemple motornummeret i den og sætte den på i stedet for den der sidder på stellet nu?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stel- og motornummer
  • #1   28. apr 2009 Numrene skal ikke være ens, den eneste betydning det har er, at hvis de er ens, så er det den originale motor til stellet. Men de fleste puch'er har jo være voldtaget så mange gange idag, og dem der gør det kan ikke finde ud af at lave skidtet igen, så i stedet for at renovere den originale motor så køber man bare en anden og sætter den på..

Du kan ikke bare skifte typepladen, da nummeret også er hakket ind i stellet, det er faktisk tyveri at hakke dit motornummer ind i stellet, du ved jo ikke om der kører en anden maskine rundt med det samme nummer..?

• #2   28. apr 2009 krogh: så det betyder ikke noget at de ikke er ens ?
    og nej det ved jeg self. ikke om der gør

• #3   28. apr 2009 Det betyder ikke noget i forhold til lovgivning og forsikring, nej.

Det betyder noget i henhold til maskinens værdi. Men, det er ligemeget når nu maskinen er så uoriginal, som din er.. smiley

Kommentér på:
stel- og motornummer

Annonce