2.155 visninger
|
Oprettet:
Forsikring - tunet knallert {{forumTopicSubject}}
Hej.. vil lige hører om det kan betale sig at ha forsikret en tunet knallert / knallert hvor begrænsninger er taget
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 63 Svar: 637
Du skal jo kunne vise du har forsikring på den hvis du bliver stoppet, eller er der kæmpe bøde til dig.
Hvis du skulle komme til at køre en ned eller smadre, kan du være heldig at din forsikring dækker, men det er værd at prøve end at skulle betale af igennem hele sit liv fordi man kørte en ned.
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 8 Emner: 118 Svar: 4.700
Det behøver jo ikke altid være os der laver fejlen, og bliver du smasket ned af en bil, brækker dit ben og scooteren død, og en bil der ligner lort .. DU betaler grundet den manglende forsikring
Og hvis du tuner din scooter og bliver påkørt/køre ind i en anden, så kan du være helt rolig. Forsikringen dækker ALLE dine udgifter osv.
Har selv været indblandet i 2 ulykker, første gang blev jeg sq kørt ned, uden det var mig der gjorde noget. Anden gang kommer jeg bulrende på min skam tunede NRG, kører direkte ind i en HT bus
Så du kan roligt tune sin scooter uden og skulle tænke på mega erstatningskrav, for dit selskab dækker. Men har du ingen, så bonger du selv for hele lortet
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 36 Scootere: 5 Emner: 342 Svar: 4.399
VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT
Før de andres vejledning risikerer at ødelægge dit liv, så betaler forskikringen ikke en øre, hvis knallerten er tunet eller ikke har kørekort.
De dækker hverken erstatning for personskader, skader på andres køretøjer, dit eget køretøj eller noget som helst andet.
De skal bare betale i første omgang, men vil helt sikkert lægge sag an mod dig bagefter, som de næsten helt sikkert vil vinde!
Nicolai H ¤ 4130 ¤
Uhadada, mega bød for ikke at have forsikring? 500kr, så sulter man sq nok ihjæl :S
Malossi '
Hvis forsikringen havde tjekket din scooter, så ville du selv skulle betale for det hele; Reperation af bus, ny knallert og hvad der ellers skal betales!
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 21 Svar: 216
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 36 Scootere: 5 Emner: 342 Svar: 4.399
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 156
det jeg bare ville hører var om de dækkede noget som helst hvis den er tunet
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 63 Svar: 637
Forsikring - tunet knallert