{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring - tunet knallert
  • #1   23. apr 2009 Kan det godt ja.

Du skal jo kunne vise du har forsikring på den hvis du bliver stoppet, eller er der kæmpe bøde til dig.

Hvis du skulle komme til at køre en ned eller smadre, kan du være heldig at din forsikring dækker, men det er værd at prøve end at skulle betale af igennem hele sit liv fordi man kørte en ned.

• #2   23. apr 2009 Man SKAL altid have forsikring på sine køretøjer .. Der er sq ikke så meget og rafle om, eller overveje !
    Det behøver jo ikke altid være os der laver fejlen, og bliver du smasket ned af en bil, brækker dit ben og scooteren død, og en bil der ligner lort .. DU betaler grundet den manglende forsikring

Og hvis du tuner din scooter og bliver påkørt/køre ind i en anden, så kan du være helt rolig. Forsikringen dækker ALLE dine udgifter osv.
    Har selv været indblandet i 2 ulykker, første gang blev jeg sq kørt ned, uden det var mig der gjorde noget. Anden gang kommer jeg bulrende på min skam tunede NRG, kører direkte ind i en HT bus smiley - alt blev dækket, og det var 100% min fejl.

Så du kan roligt tune sin scooter uden og skulle tænke på mega erstatningskrav, for dit selskab dækker. Men har du ingen, så bonger du selv for hele lortet smiley

• #3   23. apr 2009 Mohammed N
    VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT
    Før de andres vejledning risikerer at ødelægge dit liv, så betaler forskikringen ikke en øre, hvis knallerten er tunet eller ikke har kørekort.
    De dækker hverken erstatning for personskader, skader på andres køretøjer, dit eget køretøj eller noget som helst andet.
    De skal bare betale i første omgang, men vil helt sikkert lægge sag an mod dig bagefter, som de næsten helt sikkert vil vinde!

Nicolai H ¤ 4130 ¤
    Uhadada, mega bød for ikke at have forsikring? 500kr, så sulter man sq nok ihjæl :S

Malossi '
    Hvis forsikringen havde tjekket din scooter, så ville du selv skulle betale for det hele; Reperation af bus, ny knallert og hvad der ellers skal betales!

• #4   23. apr 2009 må jeg høre hvilket selskab du har Malossi ' ?

• #5   23. apr 2009 Han har sandsynligvis et som alle de andre, de har bare ikke tjekket hans knallet i dette tilfælde, måske fordi det ikke var så slem en udgift for dem, men havde det været f.eks. 500.000kr for tabt arbejdsevne eller hvad det hedder, så havde de tjekket det, og så havde han skullet betale 500.000kr selv

• #6   24. apr 2009 Okay tak alle sammen smiley

det jeg bare ville hører var om de dækkede noget som helst hvis den er tunet smiley

• #7   24. apr 2009 Gør de ikke i realiten, men man kan være heldig at de ikke tjekker om den er lovlig.

Kommentér på:
Forsikring - tunet knallert

Annonce