247 visninger
|
Oprettet:
TA JER SAMMEN ! {{forumTopicSubject}}
Hej scootergallleri-børn..
Prøv at vælge "bedst bedømte" og opdag, at de 7 første sider har ALLE fået 7..
- På en skala fra 1-7, hvor 1 er std lign scooter som der intet er lavet ved, og 7 er scooteren der smækker 20 hk og har gejl/styling for 10000,-
Prøv dog for helvede at få jer et liv og stem rigtigt istedet for det lorte pis "giv 7, og jeg giver 7"
Fandme utroligt i er så snot åndssvage man...
/KeMorx
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 7 Svar: 88
Og det værste er så at de personer der har lidt hjerne og stemmer FAIR, osse er dem der har de fede scootere så de kommer til at ligge langt nede fordi folk giver dem en dårlig stemme tilbage fordi de har stemt fair!
Det er så pisse latterligt!
Jeg har osse prøvet at skrive til dem der står bag hjemmesiden her for at få dem til at ændre det så man ikke kan stemme, men der i stedet bliver valgt folk til at side og stemme, altså kun en gruppe udvalgte der stiller op til at blive valgt som stemmere i stedet for det nuværende pis!
Men nu her ser jeg godt nok bare forbi stemmerne, da de ALDRIG passer. Gennemsnittet nu ligger jo på 6,5 tror jeg.
En gennemsnit på 6,5 er der nok max 50 scootere der fortjener!:S
/ Bertel
okt 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 4 Emner: 163 Svar: 1.354
okt 2004
jul 2003
Din har et gennemsnit på over 6,5 hvilket mener den næsten er ekstra lækker! Hvilket den jo absolut IKKE er!
1. Den har næsten standard motor
Og 2. Den har standard udseende
Det burde i mine øjn række til et gennemsnit på ca. 2,8-3,2:S
Selvfølgelig er der forskel på hvor fede scootere er fra standard, men en Neos er i mine øjn ikke speciel af en standard!:S
okt 2004
jul 2003
Det er sgu svært at styre en børnehave, specielt når her ikke er nogen administratorer eller noget:S
jul 2003
Bare når jeg går ind og ser på min egen kan jeg se hovedparten af mine stemmer er 7-taller hvilket det jo ikke burde være.
Det er jo kun én ud af 500 scootere der fortjener et 7-tal, men det kan man jo ikke gi uden at få en lorte karakter tilbage!
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 1 Emner: 190 Svar: 602
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 3 Emner: 157 Svar: 667
sep 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 83 Svar: 453
Hans link er:
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=30190
så kan i jo bedømme hvad hans kanllert fortjener.. ihvertfald ikke 7
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 47 Svar: 341
og skal en std have 1?
hvad skal en smadret så have? :S
jul 2003
Men syns bedømmelsen sku hedde:
1. Smadrede scootere, med mangler osv.
2. Scootere lakeret grimt, dårlige farvesammensætninger og måske rust/ir på motor osv.
3: Omkring en standard scooter, alt efter model, nok mest Honda Wallaro, Yamaha Why, og andre knap så pæne scootere fra standard
4. Standard scootere måske med lidt tun, og nogle standard scootere som er lidt specielle kan osse få en. Og så selvfølgelig halvpæne scootere med rimeligt tun.
5. Enten en rimelig pæn scooter med en syg og god motor. Eller en Rigtig rigtig pæn scooter med en lidt tunet motor.
7. Specielle scootere, både med autolakerede skjolde, små detaljer, god motor, stort tun, meget info om den, hk udskrift osv. så man kan tro på dem, og ved de kan indstille.
Det ville jo være SÅ dejligt hvis man kunne sige ALLE stemte sådan, men sådan er reglerne i børnehaven jo ikke.
Dejligt der snart kommer administratore på!!!!
TA JER SAMMEN !