{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

TA JER SAMMEN ! {{forumTopicSubject}}

Hej scootergallleri-børn..

Prøv at vælge "bedst bedømte" og opdag, at de 7 første sider har ALLE fået 7..

- På en skala fra 1-7, hvor 1 er std lign scooter som der intet er lavet ved, og 7 er scooteren der smækker 20 hk og har gejl/styling for 10000,-

Prøv dog for helvede at få jer et liv og stem rigtigt istedet for det lorte pis "giv 7, og jeg giver 7"

Fandme utroligt i er så snot åndssvage man...

/KeMorx

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TA JER SAMMEN !
  • #1   8. dec 2004 Kan SÅ meget godt følge dig!

Og det værste er så at de personer der har lidt hjerne og stemmer FAIR, osse er dem der har de fede scootere så de kommer til at ligge langt nede fordi folk giver dem en dårlig stemme tilbage fordi de har stemt fair!

Det er så pisse latterligt!

Jeg har osse prøvet at skrive til dem der står bag hjemmesiden her for at få dem til at ændre det så man ikke kan stemme, men der i stedet bliver valgt folk til at side og stemme, altså kun en gruppe udvalgte der stiller op til at blive valgt som stemmere i stedet for det nuværende pis!

Men nu her ser jeg godt nok bare forbi stemmerne, da de ALDRIG passer. Gennemsnittet nu ligger jo på 6,5 tror jeg.

En gennemsnit på 6,5 er der nok max 50 scootere der fortjener!:S

/ Bertel

• #2   8. dec 2004 tjaa hvem bestemmer hvad der er 7 og hvad er der 1? er vel hvad man selv synes?

• #3   8. dec 2004 hov. glemte lige, det med folk giver skod igen hvis man f.eks giver dem 4 synes jeg er lamt! synes ikke man skulle kunne se hvem der har stemt hvad så slipper man da for at folk bliver sure og giver skod karakter tilbage...

• #4   8. dec 2004 morten s--> Hvis du kigger på dine stemmer, og ser hvad du har fået der, og så du ser hvad der står som "kommentar" til stemmen.

Din har et gennemsnit på over 6,5 hvilket mener den næsten er ekstra lækker! Hvilket den jo absolut IKKE er!

1. Den har næsten standard motor
    Og 2. Den har standard udseende

Det burde i mine øjn række til et gennemsnit på ca. 2,8-3,2:S

Selvfølgelig er der forskel på hvor fede scootere er fra standard, men en Neos er i mine øjn ikke speciel af en standard!:S

• #5   8. dec 2004 tjaa bertel det er vel op til folk selv, og den er ikke standart har da fået lakkeret skjolde og så er den i super stand

• #6   8. dec 2004 morten s igen--> Syns os på en måde de sku fjerne så man ikke kunne se hvem der stemmer. Men inden systemet så man ku se stemmerne kom, var der RIGTIG mange små spader der sad og kiggede rundt på scootere og alle dem der lå over deres lort fik bare et 1-tal så på den måde kan man heller ikke!:S

Det er sgu svært at styre en børnehave, specielt når her ikke er nogen administratorer eller noget:S

• #7   8. dec 2004 morten s --> Det er jo netop IKKE op til folk selv hvad de stemmer, for hvis det var op til folk selv ville man jo ikk gi så mange 7-taller som der blir givet.

Bare når jeg går ind og ser på min egen kan jeg se hovedparten af mine stemmer er 7-taller hvilket det jo ikke burde være.

Det er jo kun én ud af 500 scootere der fortjener et 7-tal, men det kan man jo ikke gi uden at få en lorte karakter tilbage!

• #8   8. dec 2004 folk bestemmer da selv hvad de stemmer.. måske skulle der laves et andet stemmesystem hvor man kan stemme på både motor - gejl - osV

• #9   8. dec 2004 gir mikkel j ret

• #10   8. dec 2004 Jeg fik et 7-tal af en.. så stemte jeg tilbage.. og gav ham 4.. så ændrede han hans 7 tal til 4..

Hans link er:

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=30190

så kan i jo bedømme hvad hans kanllert fortjener.. ihvertfald ikke 7

• #11   8. dec 2004 hmmm jeg ved ikke.... Men hvad gør folk der ikke har mulighed for at tune deres scooter må de så nøjes med at få et 2-3 tal selv om de har lagt MEGET tid i at style deres scootere?
    og skal en std have 1?
    hvad skal en smadret så have? :S

• #12   9. dec 2004 Pelle H, det er netop DER problemet ligger.

Men syns bedømmelsen sku hedde:

1. Smadrede scootere, med mangler osv.

2. Scootere lakeret grimt, dårlige farvesammensætninger og måske rust/ir på motor osv.

3: Omkring en standard scooter, alt efter model, nok mest Honda Wallaro, Yamaha Why, og andre knap så pæne scootere fra standard

4. Standard scootere måske med lidt tun, og nogle standard scootere som er lidt specielle kan osse få en. Og så selvfølgelig halvpæne scootere med rimeligt tun.

5. Enten en rimelig pæn scooter med en syg og god motor. Eller en Rigtig rigtig pæn scooter med en lidt tunet motor.

7. Specielle scootere, både med autolakerede skjolde, små detaljer, god motor, stort tun, meget info om den, hk udskrift osv. så man kan tro på dem, og ved de kan indstille.

Det ville jo være SÅ dejligt hvis man kunne sige ALLE stemte sådan, men sådan er reglerne i børnehaven jo ikke.
    Dejligt der snart kommer administratore på!!!!

Kommentér på:
TA JER SAMMEN !

Annonce