132 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Cdi på smt"
CDI på smt.
Min SMT kan ikke starte... den giver bare sådan nogle pust når man prøver at løbe den igang og sådan... Kan det have noget at gøre med at den mangler de 2 ledninger som vist på billidt. Den gr...
Min SMT kan ikke starte... den giver bare sådan nogle pust når man prøver at løbe den igang og sådan... Kan det have noget at gøre med at den mangler de 2 ledninger som vist på billidt. Den gr...
Skrevet af: ((Nicklas P)) - 17. jul 2013
Smt cdi
Min smt knister nogen gange men synes ikke gnisten er stor nok og så kan jeg køre en tur på 1 min ca og så går den ud og så gnister den ikke mere og så kan det komme igen efter et par timer og min st...
Min smt knister nogen gange men synes ikke gnisten er stor nok og så kan jeg køre en tur på 1 min ca og så går den ud og så gnister den ikke mere og så kan det komme igen efter et par timer og min st...
Skrevet af: Jakob M - 14. jan 2016
smt - CDI?
heey sg.. en smt fra 2004 har den ikk en CDI boks? evt. hvor? på forhånd tak.. :)
heey sg.. en smt fra 2004 har den ikk en CDI boks? evt. hvor? på forhånd tak.. :)
Skrevet af: 7122 * -Møller- * - 27. jan 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
mar 2005
Følger: 57 Følgere: 60 Scootere: 64 Emner: 267 Svar: 1.471
jul 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 127 Svar: 301
Cdi på smt