{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

vigtig hjælp. {{forumTopicSubject}}

ved godt jeg ik ska skrive det herinde, men jeg har virkelig brug for at jeg får solgt min jog, da jeg ska til thailand næste månede, så hvis i kender nogen eller i selv er intr i en vanvittig hurtig jog som intet fejler, stellet er sandblæst og malet hvidt, og forstærket, så den kan holde til den fart smiley undskyld endnu engang at jeg skriver her, men bliver sq nød til at gøre et eller andet, og folk der skriver latterlige indlæg, lad være med at sidde og spille smart bag en computer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vigtig hjælp.
  • #1   30. mar 2009 hvad var det netop jeg skrev? At jeg ik gider høre på dit bøsse pis, jeg skriver det herinde fordi jeg har lyst og det vil hjælpe, jeg kan udemærket godt se du ik kan forstå ret meget, men hvorfor skrive det på et åbent forum at du ingenting forstår? Jeg er bare nød til at sælge da jeg ska bruge pengene, så bland dig i dit eget og lad venligst være med at skrive når jeg har sagt jeg ik gider høre på det, jamen folk kan jo bare byde, men svare ik igen hvis det er useriøse latterlige bud.

• #2   30. mar 2009 og til lorte law jeg fatter simpelthen ik du er så dum at skrive herinde, når der tydeligt står jeg ik gider høre på folk som alligevel ingen hjerne har.

Kommentér på:
vigtig hjælp.

Annonce