{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Nyindkøbt Nardo udstødning = Rust?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa SG,

Jeg har lige idag købt mig en sprit ny Nardo udstødning til min Speedfight 2 hos: (link fjernet)
til 1118,75 kr, så det er jo lidt over 300 kr under Speedline's pris.
Min morfar skulle købe den hos dem, da jeg skulle på arbejde.. Så det jeg var færdig med arbejdet og pakkede den op, så jeg der var en del rust på den? - Og tænkte af hvad, den er jo sprit ny.. I kan se nogle billeder af den:

http://img3.imagebanana.com/img/9jjo3m5/CIMG0313.JPG
(link fjernet)
http://img3.imagebanana.com/img/juf4q67h/CIMG0315.JPG
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)

Jeg talte med ejeren (Michael) her for en time, og han beklagede meget at der var rust på, men han sagde de havde ligget på et lager i over 1 år, hvor der er nedkølet. Og så siger han at hans lagermand sikkert har tænkt at der kan være lidt rust på, derfor den billige pris.. Og som han også sagde hvis jeg kører med den i lidt over 1 uge, så ser den alligevel sådan ud.. Og det passer jo meget godt.. Men ved ikke helt om jeg skal få pengene tilbage og købe en hos Speedline hvor der ikke er rust.. For som i kan se er der rust inden i selve forrøret, samt afgangsrøret, ved ikke lige om det har den store betydning? - Den har også lidt ridser.. Men det var den sidste de havde, så jeg kan ikke rigtig bytte den..

Hvad mener i, skal jeg få pengene tilbage og give lidt over 300 kr mere for en uden rust?

/CJ

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyindkøbt Nardo udstødning = Rust??
Kommentér på:
Nyindkøbt Nardo udstødning = Rust??

Annonce