{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Cross - sti - politi ? {{forumTopicSubject}}


Har lige nogle spørgsmål ang. cross :

Hvad sker der, hvis man bare trækker sin crosser, uden at køre på den, over vejen. Og politiet stopper en - kan man får en bøde eller ?

Må man køre, en crosser gennem lukkede områder og stier ? hvor der ikke er noget meget trafik,


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cross - sti - politi ?
Kommentér på:
Cross - sti - politi ?

Annonce