{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

SIG JERES ÆRLIGE MENING! {{forumTopicSubject}}

hey sg, hva syntes i om politiets reaktioner over for ulovlige knallerter, ( ved ikke om i så station 2 igår )
der var sitiutioner med unge drenge som nærmest blev smadret af knallerterne, f.eks der var en politi betjent som bakkede ud foran en knallerten uden at tænke på faren, personligt syntes jeg godt en knallert må kører 80 da det er det den er lavet til, men på den anden side forstår jeg også godt meningen med at vi kun må kører 30.. men at politiet ligefrem smadre os af det vi elsker respektere jeg langt fra!! sig jeres mening !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SIG JERES ÆRLIGE MENING!
  • #1   10. feb 2009 Det ulovligt at koere for staerkt her i landet, saa derfor synes jeg at det er iorden at han bakker ud foran ham (Selvom det er lidt grovt), men saadan ligger landet nu engang, i danmark, saa det maa man bare laere, paa den ene maade eller den anden smiley

• #2   10. feb 2009 Jeg vil mene at hvis køreren er til fare for andre end ham selv, så må de godt stoppe ham med magt.

• #4   10. feb 2009 han brød loven og måtte tage konsekvenserne.

min mening er at føler du at du er voksen nok til at tune så er du også voksen nok til at tage følgerne.
    politimanden gjorde det rigtige drengen kørte for stærk i et villakvarter under alder og uden hjelm så fra politimanden side kan jeg se at ham på knallerten var til fare for andre så han skulle stoppes nu.
    og hvis drengen havde haft kørekort så ville han vide at man skal sænkefarten og holde til siden når man høre sirenerne det ville han havde lært hvis han havde være til knallert kørekort.

han som politiet bakkede ind i han kunne godt nå at bremse ellers er hans bremser ikke gode nok.

dem som sagde at 2000kr var en stor bøde. hmm 5000kr på tun er måske ikke dyrt. spar pengene og hold dig til loven.

selv er jeg ikke en engel når det gælder fart på knallert men jeg har på de 3 år jeg har kørt lært at 30kmt er det sikreste i by og stille veje.
    det kaldes køre efter forholdene landevej en stille tør aften skal knallerten have det den kan dvs fuld gas hvis vejret byder til det men byen skal man vise respekt der er mange folk og knallerter er ikke så store dvs ikke så nemme at se. er selv blevet stoppet et par gange og har bare stoppet og været flink og er sluppet billigt hver gang.

det er min mening og den står jeg ved.

• #5   10. feb 2009 terndrup: ja du har ret! men jeg vil stadig mene at det er lidt groft at bruge de metoder da det jo skader, self skal v stoppes, og politiet ved også godt vi blir skræmt at de metoder, og ja, når man er ibyen skal man kører stille. for at vise respekt.

tak til jer andre!!!

• #6   10. feb 2009 Politiet tænker sig ikke om, og den eneste grund til at de gang på gang kan hamre unge mennesker af ulovlige scootere er fordi de unge ikke har NOGET som helst at have sagt

// Dahl

• #7   10. feb 2009 ja det er groft men da han gjorde et efter bogen så gasse drengen jo bare op. (betegnes som at stikke af)

rigtigt groft ville være at tage sin 9mm og putte en kugle i baghjulet men så er det også slemt.

• #8   10. feb 2009 jeg syntes ikke de har nogen ret til at sparke os af knallerten. Det er jo ikke en så grov overtrædelse så syntes jeg hellere at de skal tage dem som kørere 150 i bil eller 200 på mc det er da MEGET mere skadelig end en lille knallert.

• #9   10. feb 2009 ja men samtidig tænker jeg...

hvis ikk bilerne bruger de hårde metoder kan vi jo altid stikke af? derfor får de os stoppet LIGESÅ snart de har chancen..

• #10   10. feb 2009 kasper
    ja og nej

de skader meget i bil men en knallert som fx jog oliver sonic comet og maxier.

er små og bløde deres bremser er ganske hvist lavet til 60kmt men i dk har vi regler der gør at bremserne skal bare meget bedre end andre lande og en knallert med 60kmt har faktisk rimeligt svært ved at bremse inden for et par meter.

• #11   10. feb 2009 Madzg -

Hvad så hvis du bliver jagtet i høj fart af en politibil - der kan han ligeså godt ramme et barn som du kunne ved at stikke af.

De vender den ALDRIG om fordi de godt ved det.
    Det er ALTID farligt at jagte folk.

Når de begynder at stikke af skal de droppe jagten og gøre som ham fra midtjylland sagde

"grillbars" metoden med at opspore dem andre steder.

// Dahl

• #13   10. feb 2009 Terndrup -

Scootere er lavet til at køre 80 km/t ergo er bremserne også kompatible til de hastigheder.

Sjovt nok kan de i ALLE andre lande finde ud af at lade scootere køre samme hastighed som bilerne.

F.eks 50-60 km/t i byen og 80 km/t på landevejene.

Så var der ikke så mange der voldtunede dem og så havde folk råd til f.eks større bremser som øger sikkerheden.

Nu vil nogle folk jo hellere vold tune dem med team speed for at kunne stikke af men har ikke råd til ny forbremse kaliber selvom den er defekt

// Dahl

• #15   10. feb 2009 dahl

ja men i dk har vi strammere regler
    i tyskland har de også fri fart på nogle motorveje må vi så også køre det vi vil på de dk motorveje nej vel. hvert land hver sine regler. men hvis det er så godt at køre scootere i andre lande så flyt der ned.
    reglerne er som de er og det er smartes at følge dem hvis du tager til andre lande skal du også køre efter deres regler fx mange svenskere og tyskere køre stærkt i dk for det må de der hjemme.
    polakkere og litaver drikker mere for i deres hjem lande er reglerne anderledes.

hvert land sine regler.

• thomas  q
    thomas q Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 492
    #16   10. feb 2009 Det er ude af propotioner at sparke børn af scootere, fordi de kører for stærkt!...at blive sparket af en scooter med 70-80km/t, kan vel sidestilles med grov vold?
    I min verden kunne man lige så godt klippe fingerne af butikstyve, eller kastere voldtægtforbrydere ved pågribelse..

• #17   10. feb 2009 første gang jeg har set et forum hvor hver bruger skriver så meget! smiley woow.

• #19   10. feb 2009 ja for er ik en geek.. As you !!

• #20   10. feb 2009 find et forum hvor hver person skriver så meget tekst! (;

• #21   10. feb 2009 De er jo lavet til at køre de 80 stykker, så hvorfor gøre det ulovligt?

• thomas  q
    thomas q Tilmeldt:
    dec 2004

#22   10. feb 2009 Brejne ^@
    Det er fuldstændigt ligegyldigt om han er voksen eller barn..
    Det retfærdiggøre sgu da ikke at man smadre en fuldstændigt fordi han ikke holder ind til siden...
    og sparke en af en knallert er dybt uforsvarligt, og hænger slet ikke sammen med den overtrædelse de begår

Hvis er holdingen er at politi kan tillade sig alt hvis man gør ikke makker ret , så kunne man jo lige så godt sende en byge med let maskingevær i knæhøjde efter mængden når der er uroligheder på nørrebro???
    Politi har jo bedt dem om at gå hjem??

Er slet ikke uenig i at folk skal kører ordenligt, men at sparke folk af scootere er bare ikke måden!!.

• #24   10. feb 2009 Brejne stop med at spille Admin hvis du ik er det (:

• #25   10. feb 2009 sa tag dig sammen tvillinge fyr

som jeg skrev her i går aftes så synes jeg at politiet har handlet korrekt, og retfærdigheden er sket fyldest ved at de to farlige personer er blevet fjernet fra gaden

• #26   10. feb 2009 kan kun sige i lige måde (-:

• thomas  q
    thomas q Tilmeldt:
    dec 2004

#28   10. feb 2009 Brejne ^@

Jeg mener at sparke børn af en scooter med 80-100km/t er potencielt lige så farligt som er blive skudt i benet??
    Ham den 13 årige fra udsendelsen får åbent benbrud og han bliver sparket af en giganto sprint uden ringe..den kan vel kører max 55-60km/t

Men foilk som angriber politi på nørrebro med sten og brandbomber skal man sprøjte vand på??
    kan ikke se sammenhængen i dine holdinger..

• #29   10. feb 2009 Jeg syntes det er helt iorden, det er den risiko man løber når man kører ulovligt. Og en ulovlig knallert kan forvolde andre mennesker lige så stor skade som en politibetjent kan ved at sparke føreren af, så betjenten gør vel ikke noget der er værre. Hvis da bare betjente var lige så konsekvente overfor voldtægsforbrydere, folk med knive osv..

• #30   10. feb 2009 Må man nu ik komme med et bette input? :S
    og selvom du er træt af det.. har det ik ens betydning med alle er trætte af det? er os træt af folk som dig (-:
    Forsat god dag!
    Mvh.

• #31   10. feb 2009 - Tvilling © Anders™ .: Jo, alle er trætte af dig.. Og det er da dig og ikke Brejne der er idioten i den her tråd..

• #32   10. feb 2009 har sku ik sagt brejne er en idiot (-:
    Btw. tror da vidst nogle har pisset på din sukkermad.
    jerk bye bye.. (-;

Kommentér på:
SIG JERES ÆRLIGE MENING!

Annonce