{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  25 km/t haha
  • #1   23. jan 2009 kan scooter kun køre 25km nu?? det syntes jeg ihvertfald er fuld kommen latterligt

• #2   23. jan 2009 haha jeg begynder at køre i bil hvis den lov kommer den er jo fuldstændig syg ?

hvis de skal noget med de love om at hvis man bliver taget på en ulovlig scooter så dit bilkørekort først kan tages som 20.

så kan de sætte den skide fartgrænse op i stedet for og ikk til 40 .
    55 mindst

• #3   23. jan 2009 jeg synes jo at det er i orden at man kun må køre 30 i byerne, men så skal man fandme os ha lov til at banke den op til den fart grænse der er tilladt for biler uden for bygrænsen smiley

• #4   23. jan 2009 Sæt grænsen ned, og 90% af alle scootere i danmark er ulovlige.

Sæt grænsen op til 50-60, så er det pludselig 70-80% som er lovlige. smiley

Ham Brian Mikkelsen kørte alligevel også selv for stærkt da han var 15 (for ung? xD).

• #5   23. jan 2009 tror først den nye fartgrænse gælder fra år 2010, og selfølgelig kun på de nye scootere der bliver solgt smiley

• #6   23. jan 2009 Rolig nu med den fart grænse !

• #7   23. jan 2009 Nu er der jo kun et lovforslag,der ikke er enighed om endnu.

Men kommer det er det fra 2010.

• #8   23. jan 2009
    ja det en idé

eller også skal de gøre sådan der to slags kort man kan tage til scooter en hvor man kun må køre på 25/ 30'e scootere og en der lidt dyrere hvor man må køre 50/ 55 det synes jeg overhovedet ikk er for meget forlangt for så den der ikk kan styre når det går for stærkt kan køre på en skide scooter som køre 25

• #9   23. jan 2009 Scootere fra 2010 bliver begrænset til 25 km/t, ældre scootere har en tidsfrist til 2013 til at blive begrænset.

Synes bare stadig at det er latterligt med begrænsningerne. De kører allerede sindssygt uøkonomisk, plus at de forurener meget.
    Hvis man fjerner begrænsningerne, kører man længere på literen, udslipper mindre CO2, plus at motoren holder længere.

• #10   23. jan 2009 • Erik ¬ Noordzij • . ™, hvem ville så tage kortet til 25/30 km/t? Der kan man jo knap nok holde balancen. xD

Jeg synes det var meget mere behageligt at køre 90 på min tidligere nabo's Ducati 998.

• #11   23. jan 2009 5 km fra eller til?.. I TUDER

• #12   23. jan 2009 henrik n
    det der med at gamle knallerter har en frist til år 2013 til at blive lavet om, tror jeg ikke på... de kan sku ikke lave en lov med tilbagevirkende kraft!!

• #13   23. jan 2009 **Res//cue** R, jeg klager ikke over grænsen, jeg kan alligevel ikke overholde den selv. Det er mere bøderne. -.-

• #14   23. jan 2009 Lasse S, jo, det kan de åbenbart. Der er ihvertlfald blevet snakket om det.

• #15   23. jan 2009 25 km/t så vælter man squ da 8D

• #16   23. jan 2009 Ronni K, præcis. ^^

• #17   23. jan 2009
    Henrik N

de plejer at komme med sådan en undskyldning med at unge ikk kan styre når det går stærkt derfor mange uheld det er for det meste dem som ikk fatter at køre de tager også ringen og så dør de måske fordi de vælter osv så skal det bare være en svær test så dem der ikk kan håndtere det skal simpelthen tage det til 25 ?

det ville da hjælpe på det hvis de siger det farten der slår i hjel

• #18   23. jan 2009 man kan jo næsten ikk kører unden at vælte hvis man kun kører 25!!! og så tænk op ad bakke haha sygt

• #19   23. jan 2009 • Erik ¬ Noordzij • . ™

Hvis du kører 25 og der kommer en bil bagfra med 70 km/t, så er du død. Hvis du derimod kører 50-60 km/t, så er chancen for at du overlever faktisk rimelig stor. Og sjovt nok, så sker de fleste trafikulykker ved vejkryds hvor biler drejer til højre. Det kender jeg nemlig lidt for godt efter at være blevet kørt ned 4 gange. -.-

• #20   23. jan 2009 lad nu være med at piv så meget. i kører jo alligevel ulovlig nu, så hvorfor er det så, så slemt at de sætter grænsen ned?? omg.

• Erik ¬ Noordzij • . ™
    hvorfor skal grænsen op? til 55 mindst som du skriver? er du klar over hvor stor din bremselængde så bliver? det er helt ude i hampen hvis unge der gerne vil kører lovlig køber en scooter der kører 55 km/t det er for hurtigt. 25 jeg ææælsker det!!!

og til 2010 har jeg nok nosset med sammen til at købe en bil.

men ellers så brryder jeg sku nok også loven. med de 25. men jeg piver i det mindste ikke over mine bøder osv.

Henrik N

nej Brian mikkelsen var ikke for ung. fordi dengang kunne man som 15 åring købe en knallert og kører på den, der var ikke noget der hed kører eller noget. det kom senere og var i starten frivilligt først endnu senere skulle man lovpligtet gå til det, men det var kun i københavnsområdet
    og til 2010 har jeg sku nok fået nosset mig sammen til at få min en bil.

• #21   23. jan 2009 syns det er åndsvagt at de sætter fartgrænsen længere ned for de eneste "unge" der ikk kan find af at styre en scooter er dem der er langt under 16 eller dem uden kort som kører alt for stærkt så hvorfor ikke bare hakke på dem i stedet for alle andre som godt ved hvordan man kør en scooter??

• #22   23. jan 2009 Frederik U, bøderne bliver hævet fra 500 kr. til 2000 kr. Det er mere dén del der pisser mig af. -.-

• #24   23. jan 2009 Og hvorfor begrænse scootere mere, så de går helt i stykker? Fjern begrænsningerne, lad os køre som vi vil, og hvis vi kører for hurtigt, så kan vi få en fartbøde, hvis vi bliver taget.

3 grunde:

Lavere benzinforbrug, En nykøbt Stalker kører 15-17 km/l, nu kører jeg 38 km/l.
    Mindre CO2-udslip, mange af begrænsningerne forurener ufattelig meget.
    Længere levetid, begrænsningerne ødelægger motoren ret så meget.

Begrænser man måske en bil ned til 110 km/t? Nej, mange af dem kan da sagtens komme over 160 km/t.

• #25   23. jan 2009 stefan har ret i år 2013 har jeg lige fået kørekort:P

• #26   23. jan 2009 Henrik N

ja men politiet eller dem siger jo de bedre det går langsomt ..

Frederik U

det er jo ikk rigtig jeg kører sku mere nu min bremse længe bliver ikk en meter i nærhedden af det de sagde i teori til scooterkørekort så det er bare lorte snak fordi hvis du har bare lidt kvalitet er bremserne beregnet til at bremse en scooter uden begrænsninger ?? ja hvis man køre 25 er bremselængden mere når man køre 60

men som henrik n siger er der noget større chance for at dø hvis en bil flyver ind i mig mens jeg køre 25 næsten står stille end at hvis jeg køre 60 så ser jeg nok ikk bilen da jeg køre stærkere og er nået længere væk

• #27   23. jan 2009 Frederik U

og fordi vi piver er jo nok fordi jeg ikk gider vente til at køre bil til jeg er 20 hvis jeg bliver taget ?

• #29   23. jan 2009 Stefan S

vil håbe du har ret på det punkt med det først sker der ;D

• #31   23. jan 2009 Det blir super farligt hvis de sætter den ned altså cyklister vil jo overhale
    Og hvor mange af dem bruger ringeklokken når de ska forbi?
    +hvis de endlig bruger den så ka vi ik høre den. Som det er nu overhaler vi dem og det er bedst! Men det bedste ville være at hlet fjerne 30 scooter også smid folk ud på kørebanen og fjerne de lorte begrænsninger i scooteren!

• #32   23. jan 2009 Gilera RCR 8732 pyt !
    jeg har ellers ikke set det herinde før, men jeg sidder jo heller ikke på sg 24/7 som folk der intet liv har...! haha
    i øvrigt burde jeg give en som dig en udstemme for OT, men det vil jeg undlade da jeg håber du har fattet at hvis du ikke vil skrive noget ordentligt i mit emne så kan du lade vær..!! og hvis emnet har været herinde før og du er SÅ træt af det hvorfor fanden er du så gået ind på det?? hahaha

Kommentér på:
25 km/t haha

Annonce