{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
176 visninger | Oprettet:

Bedømmelse af Scooter. Jog {{forumTopicSubject}}

Jeg har aldrig været god til at bedømme prisen på en scooter. Da jeg altid kigger på hvor meget den har kostet at lave og bla bla.
Jeg ved nemlig udemærket jeg ikk får alle de penge jeg har brugt på min jog hjem igen.
Den står mig i godt og vel lige omkring 32.000kr.

Men kig nu profilen godt igennem, læs alt hva der har betydning.
Og kom med en fair vuderingspris.
Husk at tænke på at alle sliddele er nye ved salg: Stempel, rem, ruller, tændrør muligvis udstødnings uld. bremser osv. Og den står helt flot som i profilen.
Jeg vil nemlig gerne have den sat til salg nu. Og vil gerne starte med en fair pris.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedømmelse af Scooter. Jog
  • #1   22. dec 2008 10kg

  • #2   22. dec 2008 du ville aldrig kunne sælge en scooter til over 18000 herinde, så skulle du tage en senda eller noget i den stil i byt. Din scooter er pisse fed, men ingen der kan bruge den udover til bane race. At dit navn så er syet ind i sædet er en fed detalje, men jeg vil i hvert tilfælde ikke købe en scooter hvor der står et andet navn på.
    men, en 10-12 kg ville nok være rimeligt..


  • #3   22. dec 2008 du starter med at tage de 32.000kr. og dividere det med 3 så har du en ca. pris

  • #4   22. dec 2008 8kg ville være en fin pris, synes i det hele taget ikke at man kan forlange over 5 jern for AS/FS. At du har fået broderet skov på sædet trækker ned hos mig, hvis jeg skulle købe skulle jeg ud og ofre i et nyt sæde da skov ikke indgår i nogen af mine navne.. Men ellers en flot maskine du har fået dig der Skovmand..

  • #5   22. dec 2008 Lassen - det at mit navn er broderet ind er jo kun en finish - og der må da stadig være billeder i min profil med et hvidt sæde.
    Det hvide sæde sidder på den når man køber den, da jeg ikk går ud fra folk vil rende rundt med min signatur smiley
    Men nej havde heller ikk regnet med 18k da. Slet ikk.
    Men har det bare sådan at jeg også gerne vil over 10k da jeg ser meget mindre færdiglavede jog - gå for ja 9-10k.. Og så syntes jeg bare ikk det iorden man skal sælge så fin en som min til den pris også..
    Og bane race. JAe det kommer vel an på personen, er man frisk kan man jo godt køre lidt på den om sommeren osv smiley


  • #6   22. dec 2008 ja lidt om sommeren, men stadig :D? det er som at gå og sælge kokain på strøget i 25 kg poser :D?
    men stadig 10-12 vil passe tror jeg :).


  • #7   22. dec 2008 Altså din Jog er jo ik enestående men vil sige den er 10k værd. Men sælg den først til sommer.

  • #8   22. dec 2008 BARONEN: FÅET!? Jeg har fanme lavet den her jog fra bunden af lige siden 06.
    Og husk nu at normalt hvidt sæde medfølger.

    J E. Ikke enestående. Men dog den eneste der har de kræfter med dette kit smiley
    At jeg så bare har valgt ikke at bruge penge på lakering er jo noget andet.

    Husk normalt hvidt sæde er med når den købes, da jeg jo ikk regner med at folk vil have mit navn bagpå.


  • #9   22. dec 2008 Skovmand - FÅET, som i fået bygget sig en lækker maskine, har aldrig ment du har fået den foræret..

Kommentér på:
Bedømmelse af Scooter. Jog

Annonce