175 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hva min knallert"
Starte min knallert
Hej jeg har en sonic som kørte fint da jeg fik den indtil her for nyligt jeg skulle starte den og så døde den med det samme og det gjorde den så ca 3 gange mere og startede den ikke mere. Hvis man så...
Hej jeg har en sonic som kørte fint da jeg fik den indtil her for nyligt jeg skulle starte den og så døde den med det samme og det gjorde den så ca 3 gange mere og startede den ikke mere. Hvis man så...
Skrevet af: Jamie P - 15. mar
HVA MIN KNALLERT VÆRD
hey har en rigtig gammel kreidler 3 gear. den skal havde en mindre dysse så og bagbremse kabel. og nye pære i lygterne. så den køre klar. hva vil i tro jeg kan få for den.. faktisk okay pæn stand. by...
hey har en rigtig gammel kreidler 3 gear. den skal havde en mindre dysse så og bagbremse kabel. og nye pære i lygterne. så den køre klar. hva vil i tro jeg kan få for den.. faktisk okay pæn stand. by...
Skrevet af: jesper s - 25. apr 2006
Hva er min knallert værd
det er en Honda Express den går rigtig godt og starter godt alt lys virker og andet se billeder i min profil den bliver pænere og bliver malet hvad kan den komme til at koste
det er en Honda Express den går rigtig godt og starter godt alt lys virker og andet se billeder i min profil den bliver pænere og bliver malet hvad kan den komme til at koste
Skrevet af: Jesper Pilgaard NFOS A/S J - 29. nov 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
jan 2005
Følger: 45 Følgere: 42 Scootere: 3 Emner: 57 Svar: 176
jeg vil skyde på en 5-6000 kr, men ved det sku ikk helt
hva min knallert værd?