{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thansen låseringe Stage6 sport
  • #1   11. dec 2008 ja det kan du sagens bruge de er skam lige så gode som de andre låseringe (:

• #2   11. dec 2008 en låsering er en låsering smiley

• #3   11. dec 2008 nu har jeg så købt dem fra thansen som er G formet, men de er fanme da også svære at få i :S

• #4   11. dec 2008 de er meget nemme
    du tag er en lille tang og sætter i den flap der stikker ind mod mitten...

så køre du den ende ind der går ud i en spids ind først og så drejer du låseringen mens du præsser ind af og trykker trykker låseringen "sammen" så går den lige ind

• #5   11. dec 2008 Og vend den nu rigtigt. Træls at miste cyllen pga en forkert vendt låsering.

• #6   11. dec 2008 hvordan skal den vende?

• #7   11. dec 2008 LaLLe
    man kan ikke vende en låsering forkert, det er fuldstændig lige meget hvorden man sætter den i så længe den bare sidder fast i det spor der er i stemplet.

• #8   11. dec 2008 Martin J. Det er det så nemlig ikke.
    Hvis åbningen på låseringen ikke sidder mod topstykke eller bundleje, så vil den give sig en lille smule hver gang stempel er i top og i bund fordi den så kan fjedre en lille smule. På et tidspunkt så bliver den metaltræt og knækker, og så ved alle vist hvordan det ser ud, med ridser og huller.
    Det er ganske simpel fysik

• #9   12. dec 2008 det er ikke rigtig jeg har selv prøvet at vende mine låseringe på allemulige måder og der har aldrig været noget problem med det, så det tror jeg ikke på.

• #10   12. dec 2008 Nej, tænkte jeg nok du ville skrive. Prøv at finde noget metal og bøj det stille og roligt frem og tilbage. Det vil blive varmt og på et tidspunkt så vil det knække.
    Hvorfor skulle en låsering være anderledes. Jeg siger ikke det sker inden for 3 km eller måske 3000 km. Det afhænger 100% af kvaliteten af låseringen og hvordan den helt præcist sidder og mængden af rpm.
    Men hvis du virkelig ikke kan se at en låsering der bliver tæsket op og ned 200 gange i sekundet ved 12000 rpm vil blive trykket lidt sammen i tdc og bdc. Selvom det kun er en meget lille vægt så er accelerationen og opbremsningen af den sindsyg hård hvis du regner på det.

• #11   12. dec 2008 hvorfor skulle låseringen blive trykket sammen ? det bliver den jo ligesom ikke, det rør sig ikke en mm. det eneste den låsering gør er at sørge for at krydspinden ikke rykker sig, andet gør den jo ikke.

• #12   12. dec 2008 Martin J - Det er noget med acceleration og opbremsning, når låseringen bevæger sig hurtigt fremad og pludselig bevæger sig den anden vej, bliver låseringen presset en lille smule sammen af den kraft der opstår..

Men LaLLe - Skal åbningen på låseringen ikke bare vende væk fra det der "hak" der er i den ene side af låseringshullet?

• #13   12. dec 2008 Martin, Hver gang stemplet skifter retning vil låseringen fjedre en anelse hvis den er monteret med åbning mod en stempelside. Det er jo lidt ligesom en lille fjeder. Men det lader ikke til at du vil godtage mine forklaringer, så må du selv finde ud af hvordan fysik fungere i praksis.

Lasse M, Eneste måde at undgå at låseringen bliver påvirket af den kinetiske energi ved stempel retnings ændringer er ved at have åbning mod bdc eller tdc. Altså stempeltop eller stempel bund.

Kommentér på:
thansen låseringe Stage6 sport

Annonce