123 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "sort ledning"
sort ledning
Hey.. Min knallert sagde idag puf og så gik den død, da jeg var ude og kører. Jeg troede stemplet havde sat sig, men alt virkede fint? Så tjekkede jeg tændrøret og det gav ingen gnist! Oppe på tæn...
Hey.. Min knallert sagde idag puf og så gik den død, da jeg var ude og kører. Jeg troede stemplet havde sat sig, men alt virkede fint? Så tjekkede jeg tændrøret og det gav ingen gnist! Oppe på tæn...
Skrevet af: Marcus B - 18. maj 2010
Kinroad sort ledning
Haii.. der er ikke tilfældigvis nogle af jer her inde lige nu der ved hvad det er for en sort ledning der skal kappes på sådan en kinraod før at det bliver begrændset ? der er en der sidder sammen me...
Haii.. der er ikke tilfældigvis nogle af jer her inde lige nu der ved hvad det er for en sort ledning der skal kappes på sådan en kinraod før at det bliver begrændset ? der er en der sidder sammen me...
Skrevet af: DaLLe-3390 [Appelsin Manden] _ - 1. jun 2007
Sort ledning med hvid stribe + - ?
Har en forlygte med en sort ledning, og en sort med hvid stribe. Hvilken er plus / minus? O_o
Har en forlygte med en sort ledning, og en sort med hvid stribe. Hvilken er plus / minus? O_o
Skrevet af: Lukas Alexander - 2. jun 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 4 Emner: 862 Svar: 1.405
aug 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Scootere: 3 Emner: 14 Svar: 110
sort ledning