Stjålet Neo's i Nørresundby {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået stjålet min sølvgrå Yamaha Neo’s fra cykelskuret ved Lindholm Brygge 1 mellem torsdag den 20. kl. 14 og fredag den 21. kl. 14.20. Er der nogen der har set noget?
Scooteren er en 30’er, og har ingen nummerplade. Der er to små, blå ”Polini” klistermærker på siden. Der er to forskellige sidespejle på, da det ene er blevet stjålet tidligere. Håndtaget ved sædet i venstre side sidder lidt skævt. Desuden er der ridser i venstre side efter den har været væltet. Bagskærmen er blevet afkortet, men er forlænget igen med en anden type plastic. Den har sidestøttefod i højre side, som sidder sammen med udstødningen. Kickstarteren er udskiftet med T.Hansens "krom" udgave, og er lidt slidt ned pga. styrtet.
Den har en gammel Basic udstødning. der er blevet malet for nylig. Der er desuden en Hebo vario, og et gammelt polini cylinderkit hvor et par af køleribberne mangler, men stemplet er helt nyt (300 km).
Hvis du bliver tilbudt motorblokken, så er en af pindboltene tykkere end de andre. Der er repareret lidt på selve blokken, helt inde ved cylinderen, da der knækkede et stykke af under en renovering.
Scooteren har kørt ca. 20.800 km, og er fra år 2000.
Har du set eller hørt noget, vil jeg meget gerne høre fra dig.
22160332
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 137 Svar: 4.182
diverse skove, buske, opholds-lege områder, parkeringspladser osv?
sep 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
Stjålet Neo's i Nørresundby