1.837 visninger
|
Oprettet:
Stelnummer på Suzuki Street {{forumTopicSubject}}
Håber i der har en suzuki street magit kan hjælpe ....
Min bror har få nogle år siden fået stjålet en suzuki street magit.. Nu har vi fundet en med næsten samme stelnummer, der er kun et bogstav er der anderledes ellers er det de samme tal osv..
Forskellen ligger i begyndelsen af stelnummeret..
Vores er JSIAH og den anden er JS1AH
Så vi skal have fundet ud af om nummerene ligger på tæt på den model og om I måske er lavet om til et 1
Politiet kan ikke rigtig svare os på det og syntes at det lyder mærkligt at de ligger så tæt og at talrækken er ens..
Håber i vil hjælpe
jan 2007
Følger: 67 Følgere: 64 Scootere: 6 Emner: 111 Svar: 525
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 8 Emner: 1 Svar: 12
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 8 Emner: 1 Svar: 12
Derfor kunne der være sjovt at høre fra andre som har en street magit, om deres stelnummer ligner dem jeg har skrevet her eller om det er helt ude i skoven
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 31 Scootere: 18 Emner: 18 Svar: 165
Så tyder på der er samme ramme I har fat i - men er ikke 100% sikker - tag evt et billede til begge og fremvis for Politiet - så kan de gå ind og sige om det er det ene eller det andet - har I ikke billede af jeres egen, tag da jeres Reg. attest. eller lignende (godkendt) ejerdokumentation.
Husk at Politiet ikke kun er Bussemænd - de kan faktisk også hjælpe =)
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 31 Scootere: 18 Emner: 18 Svar: 165
Dette er fra en Suzuki MC - jeg fandt på Nettet - ser ud til at Magicen er Jeres - men igen: Gå til Politiet og få det klaret på den rigtige måde i stedet for at lege med køller, boldtræ og knive selv
Stelnummer på Suzuki Street