{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Aprilla sr50 Big Bore Brændt {{forumTopicSubject}}

min sr50 er brændt. der er mange rygter om hvor vidt min srén er brændt.
til starten troede jeg at det var min skyld min sr50 brændt da vores hus brændte da der gik ild i huset.
jeg havde stået med en vinkesliber ud i vores værksted og skulle skære låsen af en aprilla sonic som er svjest fast bag på den. jeg står med vinkelsliberen og skære i den og alle gnisterne fra slibere af fylver over på vores værksted tavle og ligepludeselig er der ild der over opdager mig om min ven. så vi tror det er os der har sat ild til det. vi kan ikke nå at stoppe det før der er en masse spary dåser der eksplodere der ude og masser af bandbare væsker der eksplodere, jeg når at få hans sonic ud og være Kæmpe kompressor, men min sr50 fik jeg ikke ud:( for den stod 1værksted rum 2.
branden tager hele huset da det er nåedet op på loftet:(
men der hvor rigtig er startet er oppe på vores loft hvor ELinstailtionerne er brændt over og har startet en brand der opp, der havede været brand oppe på loftet 1timer før vi startede med at lave scooter ude i værkstede dig brandfolket, så det vi tror er brand som vi starter er loftet som er faldet ned på bordet ude ved os uden vi har set det, så ved i det det var ikke mig som havede tændt branden.

Andre forumemner med "Aprilla sr50 Big"
big bore sr50
så min 87ccm big bore aprilla sr50 på sg.
Skrevet af: Mathiesen 23,87hk . - 16. jun 2008
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla sr50 Big Bore Brændt
Kommentér på:
Aprilla sr50 Big Bore Brændt

Annonce