{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjelm er den godkendt
  • #1   30. okt 2008 Prøv at ringe ind til dme at spørge de ved det sikkert (:

• #2   30. okt 2008 den er ikke godkendt til dmu smiley

• #3   30. okt 2008 tror jeg ikke du skal regne med...

• #4   30. okt 2008 okay så er det godt jeg ikke skal kører dmu. men på vejen:)

• #5   30. okt 2008 pis

• #6   30. okt 2008 nick falck hvorfor er den så ikke godkendt til dmu?

• #7   30. okt 2008 Ja self er den godkendt, hebo laver også cross udstyr og slef er hjelmen CE godkendt, den er mere godkendt end de hjelme du køber i thansen for de opfylder kun kravne i Dk i udlandet har de skrabbere krav mht hjelme så der må du fx ikke køre med en cross hjelm fra thansen men hebo hjelem må du gerne

• #8   30. okt 2008 Har arbejdet en del med hebo prudukter og den må gerne køres med til DMU

• #9   30. okt 2008 er du sikker på det

• #10   31. okt 2008 ja du må slet ikke sælge en hjelm der ikke er godkendt, kan se de også har lazer hjelme som også er en høj kvalitets hjelm har selv haft en cross hjelm fra lazer den var også dyr men det også bla en af de hjelme som der er mange der køre med i udlandet på de store baner, og et par hebo hjelme har jeg da også set, men jo hebo hjelmen og alle de ander er CE godkendt og opfylder alle EU regler for en hjelm

• #11   31. okt 2008 ved du om den er god at have på og om den holder linge hvis den bliver behandlet pænt

• #12   31. okt 2008 bare husk at en hjelm må ikke trykke på dit ove oven fra så er den for lille men du må heller ikek kunne tage fat i hjelem og vride den fra side til side uden at dit hove følger med så er hjelmen for stor, den må godt trykke lidt på dine kinder når den er nu for det fortager sig når du har "gået" hjemen til, men det skal self være såden at når den er ny kan du stadig godt tygge sammen uden at du bider dig i kødet på indersiden af kunderne

• #13   31. okt 2008 at have en alm "knallert"/MC hjelm på føles lidt anderledes end en åben hjelm/cross hjelm, men jeg syndes det er behaligt at have på men føler at man ikke er så meget pakket ind og har ovet mere fri ud mod vejen, selvom den beskytter lige så godt, det føles lidt mere som at køre uden hjelm så, + at skærmen er rigtig go om sommeren for så er dine øjne i skygge for solen det er noget af det der er pisser irterne med en alm hjlem + at skærmen på en cross hjelm også dækker af for regn, vil så lige sige at det er en go ide at købe et par cross briller med til for hvis det nu blæser meget eller der er mange dyr i luften, og det er behalig at have på det er jo forskæligt fra person til person, om foringen i hjelmen er behalige, og self holder hjelmen sig flodt hvis du lader vær med at tabe osv osv, men det sker næsten aldrig for du henger jo hjelmen på styret af sendaen og der ringen den godt

• #14   31. okt 2008 at have en alm "knallert"/MC hjelm på føles lidt anderledes end en åben hjelm/cross hjelm, men jeg syndes det er behaligt at have på, det føler lidt at man ikke er så meget pakket ind og har hovet mere fri ud mod vejen, selvom den beskytter lige så godt, det føles lidt mere som at køre uden hjelm så, + at skærmen er rigtig go om sommeren, for så er dine øjne i skygge for solen, det er noget af det der er pisser irterne med en alm hjlem at der ikke er det, + at skærmen på en cross hjelm også dækker af for regn, vil så lige sige at det er en go ide at købe et par cross briller med til for hvis det nu blæser meget eller der er mange dyr i luften, og om det er behalig at have på det er jo forskæligt fra person til person, om foringen i hjelmen er behalige, og self holder hjelmen sig flot hvis du lader vær med at tabe den osv osv, men det sker næsten aldrig for du henger jo hjelmen på styret af sendaen og der sidder den rigtigt den godt

• #15   31. okt 2008 okay tak for en god forklaring. tror jeg køber den for den hjelm jeg har nu kan jeg ikke lukke visiret på for så dukker det og den er ved at være lidt for lille

Kommentér på:
hjelm er den godkendt

Annonce