238 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "KIG DRENGE"
kig kig drenge
space er det minaralli eller hvad ddet hedder. også er der nogle der har krumtap og 19mm til en space
space er det minaralli eller hvad ddet hedder. også er der nogle der har krumtap og 19mm til en space
Skrevet af: Abudiii A - 19. maj 2009
kig drenge
jah nu er vi et par stykker så afholder vis gruppens flotteste scooter grimmeste scooter vildeste scooter og spritter kværnen kopier den tekst og skriv hvems scooter ud for
jah nu er vi et par stykker så afholder vis gruppens flotteste scooter grimmeste scooter vildeste scooter og spritter kværnen kopier den tekst og skriv hvems scooter ud for
Skrevet af: Bonde . - 3. okt 2009
KIG DRENGE !
Så kom dagen hvor projektet går i gang :) Jeg søger udstødning til Min katana LC DD, en støddæmper og vario/kickstarter skjold. Hvid stylings net. Til en hot 50 søger jeg: Vario/kickstarter S...
Så kom dagen hvor projektet går i gang :) Jeg søger udstødning til Min katana LC DD, en støddæmper og vario/kickstarter skjold. Hvid stylings net. Til en hot 50 søger jeg: Vario/kickstarter S...
Skrevet af: ¤ Pillar¤ 41oo Tuners////// PMXEN ER TILSALG !!! ¤ - 17. jun 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
maj 2006
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 9 Emner: 158 Svar: 4.212
maj 2006
Følger: 63 Følgere: 61 Scootere: 12 Emner: 424 Svar: 2.528
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 12 Svar: 68
Udover det så tal dog pænt til knægten. Han gør et godt initiativ. Som du i realiteten ikke skulle lukke dit lort ud over. Er du ikke enig med ham fint nok. men derfor behøver du ikke lukke det ud i dette forum.
Du kan da sagtens kalde ham for ikke myndig. Men lader da vist ikke til du er ældre end ham oppe i hovedet.
jul 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 127 Svar: 301
God intstiling til tingene (:
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 270 Svar: 5.154
btw. R.I.P DOOD
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 4 Emner: 9 Svar: 18
KIG DRENGE....