{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor?
  • #1   11. okt 2008 nytter jo ikke noget, den slags folk vil der ALTID være, har samme problem på mange ting på baboom, men ka slet ik svare sig at brokke sig i sidste ende, bare slet deres skam bud og sørg for at skriv en mindste pris, så er du sikret.

Hvis du non stop bliver budt under, bør du evt også overveje om den ik er det værd som folk byder max, sådan noget kan man jo af og til godt selv have svært ved at se. Blot en ide.

• #2   11. okt 2008 hvor meget vil du da mene den er værd?

• #3   11. okt 2008 haha kan se du vil ha 9 for den, det for du sku aldrig.. 6 er da et fair bud..

• #4   11. okt 2008 Mathias> well så længe nogle er villige til at betale så mange penge for en scooter idag, så vil prisen også blive deroppe, men tror også snart det marked er dødt...

• #5   11. okt 2008 jamen du kan da ikk få mere end 6kg for den hvis du tror det, kig dig omkring og se hvad de står til, man for dem nærmest smidt i nakken..

• #6   11. okt 2008 den er dælme mere en 6 kg værd det er en ting der er sikkert. så er jeg ret ligeglad med hvad andre sælger deres til.

• #7   11. okt 2008 -RR-|Benjamin| ,
    ja for dig er den:) jeg har os smidt 14ooo i min jog men det for jeg jo aldrig for den igen, vel?

Kenneth N
    det jo det der er probelemet der er ikk nogen der er villige til at betale det:)

• #8   11. okt 2008 Jah vil nok også sige en 5500 - 6000 max... beklager men realiteten er jo bare sådan, så behold den i stedet hvis du er utilfreds med sandhedens time smiley

• #9   11. okt 2008 nej det er så rigtigt men du ville da også blive lidt sur, hvis der kom en og bød 7500 for din, når man kan se din er nok 10000 værd, ved godt der altid vil være et tab ved de store tuningsprotjekter, men det er min jo ikke, men kan vi ikke være enige om at min er mere end 4000 værd eftersom det eneste der ikke virker er el start

• #10   11. okt 2008 ville blive glad hvis en ville gi 75oo har sat min til HBO 7ooo:D
    så kom igen.. du overvurdere prisen og hvis min er 1o værd i dine øjne kan din da aldrig være 9 værd:s

• #11   11. okt 2008 5-6kg for en halvgammel nærmest lovlig sonic er vist MEGET fair ..

Enste der er lidt værd på den er jo skjoldene.. Hvilke man kan få lakket for 2k hvis man bare har et minimum af kontakter

9k+ glem det fårn du aldrig for den
    Man får desværre sjældent det for en scooter som man har lagt i den af tid og penge

• #12   11. okt 2008 ham der har grisen har prisen, og det viser bare at du skal af med den, og der er en køber til alt og til alle priser, man køber jo heller ikke en øl til 10 kr for så at sælge den til 5 dagen efter, hvis folk vil give 20 kr for den vel,

• #13   11. okt 2008 erik a halv gammel og halv gammel, har lige fået ca alt renoveret i den så det vil jo sige næsten ny, og stellet har heller ingen defekter såå, og grunden til den er "lovlig" er jeg bor i byen så det er jo ikke så smart at jorde rundt med en 47,6 cylle og en c16 vel + det er mere økonomisk i benz

• #14   11. okt 2008 -RR-|Benjamin| ,
    det der med øllen..
    det ville mere svarer til at du købte en øl til en 1o'er, drak halvdelen og solgte den efter:) for den er jo ikk som ny mere..
    og hvis du ikk vil indse du ikk kan få 9 for den så lad vær med at sælge..

• #15   11. okt 2008 alså er da godt klar over at der ikke er nogen der vil købe en halv øl for det doppelte af hvad en hel koster, men som sagt så er der hverken fejl eller mangler på min hvilket gør at den er som ny + det er ingen ridser overhovedet, kan godt være 9 er i overkanten men alle priser skal jo starte et sted, og hvis der nu var en der ville give det så er jeg da glad, men det kan da os være at folk er ved at være nogle nærrigrøve som ikke vil betale mere end en maxi for en senda bare for et eksembel.

• #16   11. okt 2008 Benjamin Du kan sku ikke forvente at få næsten ny prisen for scooteren selv om den er ny renoveret

Max det halve af ny prisen hvis den vel og mærke står 110% orginal

Der er masser af scootere tilsalg rundt om i landet derfor er priserne nede .. langt nede

Kan da fortælle dig at jeg har købt en 6Kkm gammel scooter i perfekt orginal stand og bund lovlig 110% uden ridser for 4500.-

• #17   11. okt 2008 jamen så kan jeg da fortælle dig at ham der solgte den scooter har da været en kage hvis han sælger den så billigt, og nej ved da godt jeg aldrig får ny prisen for en brugt scooter men eftersom jeg har grisen har jeg prisen

• #18   11. okt 2008 hold nu kæft med det der har grisen har prisen.. fordi så kan du bare beholde din fucking gris sværere er det ikk

• #19   11. okt 2008 Er sikker på du brænder inde med lortet... Hva er fedest? at få 7000 her og nu, eller have din sonic til at stå og tabe mere i værdi?

• #20   11. okt 2008 Det er så mit problem og ikk dit problem

Kommentér på:
Hvorfor?

Annonce