street, fucked up {{forumTopicSubject}}
købte en street for et par uger siden! den kørte ikke pisse godt... den trækker sådan i etaper og ligeså snart den når halvtreds er det som om den ikke får nok benz og kører så ned på 40 før man igen kan give gas...
en klog mand sagde så at det var rullerne, jeg skiftede dem med ingen forskel :S
så sagde en anden klog mand at det var dysen.... jeg købte en ny udstødning og et powerfilter da jeg ligeså godt kunne skifte det sammen med dysen! jeg satte det på (turbokit replica oplagt og hebo skumfilter) og vupti så var alle problemerne væk! den larmede som en i helvede men den kører 60-70 fuldstændig rent og uden at gå død på toppen eller noget... jeg finder så ud af at der er en kæmpe flænge i min udstødning helt nede ved forrøret! ups :S jeg sætter så derfor gamle udstødning (std) og gamle filter (std) på igen! den lyder nu underligt og kan slet ikke tage omdrejninger (kører max 5 km/t) HVAD FUCK ER DER SKET ? har stempel sat sig eller ? er der noget der er brændt af grundet for lille dyse? HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 33 Scootere: 6 Emner: 115 Svar: 829
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 226 Svar: 922
okt 2005
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 4 Emner: 98 Svar: 687
jeg købte en ny udstødning og et powerfilter da jeg ligeså godt kunne skifte det sammen med dysen!
Hehe
Men held og lykke med problemet (;
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 226 Svar: 922
okt 2005
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 4 Emner: 98 Svar: 687
Men forstår dig.
street, fucked up