{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

knallert problem.. giver x-høj {{forumTopicSubject}}

hej sg

her for godt et måned siden væltede jeg på min knallert (aprilia sonic (se profil)). Der skete sådan set kun noget med skjoldet, men det fik jeg lavet, men det var så åbenbart ik kun skjoldet.. 2 dage efter mit uheld begyndte den på vej hjem for skole at opføre sig underligt.. den opførte sig nærmest som om den ik var indstilelt i første omgang fordi når jeg gav den fuld gas trak den ikke som den plejede, men hvis jeg bare slap gassen en lille bitte smule begyndte den og trække som sædvanlig.. så skulle jeg stoppe ved et lyskryds og bagefter var den helt normal igen, så jeg tænkte ik så meget over det..

så da jeg skulle køre igen om aftenen nåede jeg måske 2-300 meter før den begyndte på det samme og hurtigt begyndte den at falde i fart.. det endte med at jeg kunne give alt det gas jeg ville men den "blumrede" bare og tog slet ikke gas, altså den kom ingen vejne.. så det endte med jeg måtte trække den hjem igen..

så spurgte jeg herinde og fik at vide jeg skulle rense og skille karburatoren ad, og det gjorde jeg så.. det vidste sig faktisk og hjælpe og fik den til at køre næsten normalt - den trak ik fuldt på toppen som den plejede (ik så meget men stadig) og den var lidt svær at starte om morgenen.. så gik der en uge eller 2 også var den gal igen.. så igår skilte jeg karburatoren igen også fik jeg den til og virke igen.. men så imorges ville den ik køre..

har i nogen idé om hvad der kan være galt?

umedbart tror jeg at jeg skal have ny karb. fordi det er vær gang jeg roder med den, så virker den.. men i har nok mere forstand på det end mig..

giver som lovet x-høj hvis i ønsker det, hvis i har en løsning..

på forhånd tak for hjælpen (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knallert problem.. giver x-høj
Kommentér på:
knallert problem.. giver x-høj

Annonce