118 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Krumtap"
Krumtap
Hej har en Gilera stalker jeg har skiftet tap i flere gange men har lige købt en tap til Gilera stalker men strålerne er for små ? Altså min variator køre på rundt på den men på den gamle gør den ik ...
Hej har en Gilera stalker jeg har skiftet tap i flere gange men har lige købt en tap til Gilera stalker men strålerne er for små ? Altså min variator køre på rundt på den men på den gamle gør den ik ...
Skrevet af: Frede M - 11. dec
Krumtap
Jeg har skifted krumtap på min hot til en athena race krumtap da jeg nu køre mere stage 6 sport pro mkll og Yasuni r men 21 ml karburator er der nogen der ved om jeg også burde skifte krumtaps lejre ...
Jeg har skifted krumtap på min hot til en athena race krumtap da jeg nu køre mere stage 6 sport pro mkll og Yasuni r men 21 ml karburator er der nogen der ved om jeg også burde skifte krumtaps lejre ...
Skrevet af: Magnus R - 3. aug
krumtap
synes min krumtap er slidt men ved ikke om det er nok til det er noget der skal skiftes med det samme
synes min krumtap er slidt men ved ikke om det er nok til det er noget der skal skiftes med det samme
Skrevet af: O.D - 5. maj 2024
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
- Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
- Skifte blæser i ovn 900 kr.
- Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
- Bil rengøring 350 kr.
okt 2005
Følger: 78 Følgere: 79 Scootere: 4 Emner: 240 Svar: 7.983
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 10 Svar: 14
okt 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 2 Emner: 298 Svar: 3.413
og den må give sig fra side til side .. og meget gør ikken oget så længe den ikke kan gøre det frem og tilbage så er den nemlig færdig
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 10 Svar: 14
Krumtap