{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

spartling ulovligt? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om det er ulovligt at spartle ens knallert. I dette tilfælde er der snak om en Maxi. Hvis jeg kun spartler på stellet (ved tank), og det ikke gør at der bliver fjernet noget, vil det gå ind under en konstruktiv ændring? Mit bud er nej, men ville lige være sikker (:


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spartling ulovligt?
Kommentér på:
spartling ulovligt?

Annonce