Hejsa! {{forumTopicSubject}}
Nu er det på tide at jeg vil have lavet min sfx så den bliver flot igen, men jeg kan ikke selv finde ud af det og gøre det.. Der er mange skjolkde der skal spartles. alle skjolde skal også males så de bliver flotte igen. el starter virker ikke. der skal ubegrænset cdi på. den skal indstilles.. der skal skiftet bag dæk da det er punkteret.. den kan fint starte og køre.. men det er farligt at køre på den sådan som den er nu.. især når bag dækket er punkteret..
hvis jeg vil have den til en mekaniker bliver det alt for dyrt at få alt det lavet som der skal laves på den..
Så jeg vil høre om der er nogen der ved meget om sfx som vil lave den for mig måske.. og så giver jeg selfølgelig jer penge for at lave den i top stand..
MIn MSN er kralle@live.dk
så kan vi skrive videre der..
Håber virkelig i vil hjælpe mig med at få den lavet.. sfx er jo en fed scooter!
nov 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 467
Jeg har selv lavet min SFX 100% igennem. skildt alle dele ad, renset dem, osv. så nu kører den bare som en drøm.
Er også i gang med at lave en af mine mates SFX. bare et rutine tjek, altså skiftet bagdæk, nye bremse klodser i, ubegrænset CDI. ruller, tjekke remmen osv.
mar 2005
Følger: 162 Følgere: 135 Scootere: 11 Emner: 563 Svar: 2.103
din sfx er godt nok nice ud
nov 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 467
Landsdel: Nordjylland
hehe
Jo tak. Den er fandme også dejlig. Men den skal dog lakeres om snart, er ikke tilfreds med den. Det kan males meget bedre..
Det er faktisk ikke så svært som det ser ud. Hvis du bare tager én ting af gangen. Så er det let.
Første gang jeg skildte min scooter HELT ad, tog jeg billeder af alle ledninger/samling og hvor tingene skulle ligge. damn det var dejligt at have når jeg skulle samle den igen 2 uger efter
Hejsa!