{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

jens j
jens j
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

polini sport 70 ccm {{forumTopicSubject}}

jeg havde købtet polini sport 70ccm tun-sæt fra speedline men havde da nær blevet snydt og det var som følge :
Da jeg havde fået det sad stemplet i cylinderen og da jeg tar det ud var der et punkt i skørtet, et klem ell. slagmærke som gjorde at stemplet gav modstand, det var en ting, den næste var:
jeg målte afstanden fra top af cylinder til bund af udstødningsport og skyllekanaler som er på linie og skal være helt åbne når stemplet er i bund, var der 41,5 mm
og da motoren kun har en slaglængde på 39,2 mm manglede stemplet 2,3 mm i og være helt i top, puh-ha.
Dertil kommer også da jeg måler min standard-cylinder kontra polini-cylinderen igennem viser de sig rent faktisk at være meget lig i porthøjder og skylletider dog var skylleportene en anelse bredere i polinicylinderen
Det næste var: De 70ccm skal man lige ta med et gran salt for stemplet var kun ø-46mm i diameter og giver mig bekendt kun ca. 65ccm og ikke 70ccm og det er en del i forskel, så pas på når i køber tun-sæt.
En sidste ting er at jeg er lidt træt af og få beskidte svar og måske slet ikke svar på spørgsmål når man nævner at man køre CPI, man er vel i forum for at hjælpe eller få hjælp, og så ringe er den nu heller ikke, på de snart 12.000km den har kørt har jeg kun haft et motorstop og det var en brændt tændingslås hjemme i min indkørsel, så har aldrig prøvet og trække hjem,
Håber mit lille indslag kan være en hlælp til andre.

mvh jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polini sport 70 ccm
  • jens j
    jens j Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #1   21. aug 2008 Jeg har lige en rettelse
    det er ikke i toppen den er gal med de 2,3mm
    det er når stemplet er i bund den mangler 2,3mm i at der er fuldt åbent for udstødningsporten og skyllekanalerne

Kommentér på:
polini sport 70 ccm

Annonce