{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Tur til fitness endte i politi jagt.. {{forumTopicSubject}}

Jahh... så troede jeg at jeg skulle et smut op og træne.. men næhh nej..

Min baglygte pære er gået, så jeg havde sat en cykel lygte op under glasset i stedet.. men da jeg kom ud for at køre var den faldet af..jeg tænker "hva helvede.. der er så kort derop".. men selvfølgelig kommer de lige op på siden af mig og siger jeg skal holde ind til siden.. jeg stopper så op kigger på dem og tænker "Aldrig i livet" så jeg smækker den i gear og giver den fuld gas, de sætter selvfølgelig sirene og hele lortet på og stormer efter mig.. Jeg smutter ned af en mindre vej men i svinget køre de næsten ind i mig, så jeg bliver mast ud på noget græs, jeg prøver at køre videre men de lykkes at masse mig ind i et hegn så jeg vælter... Der ligger jeg så hvor efter den ene ost kommer springende ud og griber fat i min hjelm og begynder at råbe op om hva fanden jeg har gang i !?!? jeg kigger bare forskrækket på ham, hvorefter den anden ost kommer løbende hen og siger: "hvis det stod til mig skulle du have en ordenlig gang tæsk!"... nårh.. så kom jeg op og stå og de begyndte selvfølgelig med den lange snak om hva jeg havde i tasken og om den var lovlig osv... så ringede de efter en ladvogn, men den ku ik komme...

Nu har jeg så en fræk aftale med eigil på fredag kl 15..

Men ka sq nok ik nå at have den std. til der fordi min sonic skal være klar til DHS XD..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til fitness endte i politi jagt..
Kommentér på:
Tur til fitness endte i politi jagt..

Annonce