{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres problemer med T-hansen?..
  • #1   24. jul 2008 Alt er bare kina pis !
    Man går og køber sådan nogle xenon lygter til farmans bil. finder så ud af bagefter at der Ingen virkning er i dem OVERHOVEDET de snyer rent ud sagt !

• #2   24. jul 2008 Har aldrig haft problemer med dem..

Hvis jeg har fået noget som ikke passer eller er gået i stykker har jeg altid fået det byttet til noget nyt ..

• #3   24. jul 2008 Jeg har ingen problemer haft med t-hansen. Man får hva man betaler for.
    Dog er servicen ikk altid voldsom god. Men sådan syntes jeg nærmest det er i alle forretninger.

Jeg ser ingen problemer med t-hansen.

• #4   24. jul 2008 Varene er noget bars synes JEG.. ! Men synes så de har rigtig god service !

• #5   24. jul 2008 jeg skulle købe et tændrør b10hs og hætte og så giver de mig et b7es og en hætte som ikke passer og det kunne ikke byttes for der var ikk nogen bon nede i posen.

En af mine venner købte et vandpumpereperationssæt som var i stykker

Deres ting er det værste brian lort som findes

• #6   24. jul 2008 er enig med Team 46xx - Bab ™

og jer andre. Ved T-HANSEN får man hvad man betaler for, og service er ligesom i andre butikker. Der er heller ingen problemer i at få ting byttet overhovedet, bare man har kviteringen med !
    - Og ja, jeg arbejder selv i en Thansen ? smiley Had mig hvis i vil, care :')
    Har ingen problemer med det derinde.. Overvej lige hvor meget i egentlig bruger T-hansen hvis i nu liiiige f.eks mangler en lille ting i hurtigt skal have fat i ? .. eller have ny hjelm, horn, eller ALT muligt !..
    Vi sælger for omkring 50-60-70.000 kr hver dag.
    Så det må være mange folk som ingen problemer har med butikken smiley

//Thyen

• #7   24. jul 2008 Thyen : Tror ikke nogle har sagt at vi hadder Medarbejderne ?

• #8   24. jul 2008 Jeg syntes bare altid de ansætter en masse geeks som overhovedet ikke har forstand på noget som helst smiley

• #9   24. jul 2008 deres ting og servic

de har aldrig det man lige står og mangler osse selvom det reklamere med det + deres servic er røv dårlig

også dem der er ansat der inde kan jo ikke kende forskel på en kopling og en vario fks..

også er det også kina kvalilort dele :S

• #10   24. jul 2008 Synes normalt at deres ting er i orden (:

Men skulle have trimfjedre til min kobling derinde. så tager jeg ind i en T-hansen og spørger om de har sådan nogle, det havde de så ikke. Fint nok.
    Så spurgte jeg om der var en anden der havde, som lå rimelig tæt på (var i T-hansen i Århus og spurgte om den i Tilst). Jo, jo, det havde de da, og de var sågar de eneste der havde dem! Så kommer jeg derud og siger jeg skal bruge sådan 3. Så har han kun én. Hvad skete der lige der? (:

• #11   24. jul 2008 8544 :: Thyen !

Ja, men hvor mange af de 70.000 giver de pengene tilbage?..
    Jeg har ikke haft andet en problemer med dem, og jeg synes virkelig det er for dårligt da den nærmeste thansen(varde) er 20 km væk, så jeg kører frem og tilbage hele tiden.

• #12   24. jul 2008 Nick f : Hvorfor kom du ikke forbi ! :)?

• #13   24. jul 2008 Paki d:

nej nej smiley det ved jeg godt, det kunne jo godt bare være nogle som kom ind i det her emne ville begynde at svine mig smiley :b
    nogle hader jo thansen over ALT på jorden :b
    - Min kollega blev engang overfaldet i vinters pga han steg ud af hans bil med sin arbejdstrøje på smiley og blev kaldt thansen svin osv osv..

Sune L

Ja nu du siger det smiley
    men nogle har dog også tjek på det meste, mange der bliver ansat hos thansen er lokale bonderøve som vil være scootermekanikere eller salgsassistenter.

• #14   24. jul 2008 Pakiii
    Snakkede ikke med dig der :p<3

Thyen
    Det der med at overfalde en pga. hans arbejde er jo FULDSTÆNDIG sygt :s

• #15   24. jul 2008 Thyen : Har intet i mod dig eller thansen OVERHOVEDET ! Køber også normalt ting derinde.. Men må indrømme det er noget bras de sælger Nogen dele er da sikkert meget gode med de flester er bare undkvali dele.

• #16   24. jul 2008 Nick f : Du skulle du jo bare gøre smiley

• #17   24. jul 2008 Som Thyen siger, så kan jeg i hvert falde godt finde på, at smutte i Thansen, hvis der lige er en lille ting som jeg står og mangler, men jeg køber aldrig større ting i Thansen.
    Men det er dog en gang lykkedes mig, at købe et sæt stempelringe til standardcyllen til min Yamaha Neos, og de var simpelthen alt for brede til at kunne være i de riller som stempelringene skal sidde i? Men selvom at pakken var pakket op, så kunne jeg sagtens få dem alligvel, fordi jeg havde min kvittering.

• #18   24. jul 2008 nick f

enig smiley det var også rimelig sygt d:
    tror på det var nogle som havde seriøst had mod butikken xD

- men ja, jeg giver jer da ret i at nogle ting i t-hansen er noget værre lort ! smiley jeg skal slet sidde her og håndhæve det bare fordi jeg arbejder der.. jeg arbejder der sådan set kun for at tjene penge. Og kunne aldrig DRØMME om at invistere penge i t-hansen til f.eks min scooter, min bil eller anlæg, da jeg kender deres kvaliteter på NOGLE af tingene.. Man får hvad man betaler for. smiley

• #19   24. jul 2008 Thyen : Har 100% respekt for dem der arbejder der inde ! De er gode i mod kunder helt sikkert. ! Men det er jo heller ikke jeres problem det er noget undkvali dele..
    Men ja Alle arejder jo kun for at thene penge smiley

• #20   24. jul 2008 Jeg har aldrig haft et eneste problem.

Jeg har ofte handlet i T-Hansen, det er både dele til knallert/scooter og bil.

T-Hansen har de fleste dele, og ikke alle varer er noget billigt pis?

Om du eks. køber en Blaupunkt radio ved T-Hansen eller ved Bilexperten, det er da lige gyldigt, det er samme produkt.

Hvor mange andre forretninger har så meget til scootere, cykler, biler og mc, som de har?

• #21   24. jul 2008 Det er nemlig rigtigt..

jeg har i mange situationer skulle stå som ét stort spørgsmålstegn og glo på en kunde der stiger helt af uden man kender grunden ?
    pga noget er gået i stykker osv osv osv.. smiley Så spørger f.eks jeg bare pænt, har du deres kvittering med ? fint. Giv mig den, så får du enten pengene tilbage eller bytter det ? smiley

andet er der ikke at gøre. (:
    Det er præcis ligesom i alle andre butikker d:
    - Men bla vores butik (Århus) .. Der høre vi tit folk komme ind og brokker sig over "t-hansens rygte" .. og rakker ned på de ting de køber smiley men alligevel køber de det.. lidt underligt efter min mening :b

• #22   24. jul 2008 Thyen : Ja men de kan jo ikke undvære thansen ! Thansen har det bedste service efter min mening og GODE medarbejder smiley
    Og bruger også ofte thansen til nød sitiuation smiley
    Og andre dele smiley

• #23   24. jul 2008 Har intet i mod thansen. det tit hvis man mangler pakninger eller ledning eller what ever, så tager jeg i thansen og henter det de gir sku en okay service sys jeg, og self er det ikk den syge kvalitet de har, men det er prisen sku os efter (:

• #24   24. jul 2008 Paki smiley

men du siger selv i indlægget at du syntes deres ting er noget bars smiley det da helt okay.. Men du siger også at vi snyder rent ud sagt, den kan jeg nok svare på ! smiley du sagde du har købt pære til din fars dyt ? d: Lad mig gætte.. Xenon white fra Raze.. 69,- for 2.. de er noget lort ! Rent ud sagt.. Man køber heller ikke xenon pærer i thansen og regner med der er effekt smiley :b så det er klart smiley det er lidt en snyder (:

Dog har vi ægte Xenon HDI 10.000 Kelvin i vores butik i århus.
    Så du kommer bare forbi og køber dem i stedet smiley

• #25   24. jul 2008 jeg køber aldrig ting der kun består af jern derinde, jeg har dårlige erfaringer jeg har købt 3 ting af jern og 2 af dem var helt i stykker den sidste var misfarvet :S
    Men køber tit kabler, maling og sådan noget.

så medarbejderne er nogle geeks mange af dem (der er self også gode, der ved hvad de snakker om.
    Tingene... man får hvad man betaler for smiley

• #26   24. jul 2008 Thyen : Damn du er god tanke læser ! det var nøjaagtig dem ! smiley
    Noget lordt du renst snyd ! smiley
    Men ægte xenon kit Koster kassen smiley

• #27   24. jul 2008 Lad mig se de har næsten været skyld i at en af mine venner var tæt på miste livet.. Han havde lige købt en Giantco sprint også var den ik samlede ordenligt
    ved forhjulet.. SÅ forhjulet faldt af midt ude i et kryds! HEldigvis VAr der ingen biler... men det ku have gået galt :S

• #28   24. jul 2008 bjarke A

ja. vi sælger rigtig meget maling, pærer, tagbøjler, spartel, camping udstyr, EU veste, multistik til bilen osv..

Men igen ja, man får hvad man betaler for og jaer ! nogle ER geeks.. de første par uger jeg var derinde stod jeg igen som et stort spørgsmålstegn og fattede bønne af hvad mine kollega'er stod og snakkede om.. "eeeh.. ja?" smiley

• #29   24. jul 2008 Thyen : SKal da sikkert forbi dig en dag smiley
    Jeg tager hele tiden i tilst bor meget tæt smiley

• #30   24. jul 2008 J E

så har han ret til at gå til reklamation ved thansen og evt gå i retten mod dem. Da mekanikeren i den butik hvor den er samlet ikke har gjort hans arbejde ordentligt nok .

Paki .

Ja jeg har tjek på de pis pærer der smiley .. Men næste gang.. hvis du skal have de "billige" pærer skal det være Osram Nightbreaker (de har hvidt skær i sig) ser faktisk ret godt ud. En af mine kammi's køre selv med det. De koster godt nok 169,- men holder MEGET bedre ! .. De der raze er virkelig noget lort ! :b det skriver jeg gerne under på ! smiley

men det Xenon kit vi har ligger til 1498,- smiley

• #31   24. jul 2008 Lyder til det er meget forskelligt, fra butik til butik. i vores by er de bare en flok aber. de aner ingenting om tingene. og sender tit forkerte varer med en hjem. har oplevet mange episoder, hvor jeg er kommet ind og sagt jeg skulle have en dyse til en aprilia sonic, og så siger de hvad er en dyse og om sonic er en mc osv osv. de burde få et lille kursus inden de blev sælgere i butikken. og man har også meget svært ved at få byttet tingene her i holstebro ved dem.

• #32   24. jul 2008 Pakii

dem i tilst har ikke styr på en skid smiley

det siger min chef altid xD Nej os i EGÅ d: vi ligger øverst på djursland :')

• #33   24. jul 2008 Manbjerg smiley

Ja, mange i thansen BURDE faktisk komme i kurser. Vores chef gør dog det at mens vi bliver oplært får vi et kursus ind over smiley

• #34   24. jul 2008 J E hvordan faldt af. røg det hele af?

• #35   24. jul 2008 Thyen : Sikkert derfor jeg hadder thansen i Tilst ! Den i århus er langt bedre §!

• #36   24. jul 2008 har jeg osse sagt til ham Men han er bange for at få slag da det er perkere :S
    +han er meget konfliktsky :S

• #37   24. jul 2008 du skal en dag prøve at køre til Egå smiley

vi er 6 ansatte og så mekanikeren hvilket giver 7.. Men Mekanikeren "daniel" er både i århus, egå og tilst da T-HANSEN ikke har nok mekanikere.. Men han er hovedansat i århus smiley
    Men vores lille "team" fungere godt ude ved os, og vi får solgt godt.. Også derfor vi ligger øverst af alle butikkerne på djursland ..

hvorfor sidder jeg egentlig og siger sådan noget.. det jo ikke engang sejt xD..

• #39   24. jul 2008 De rør ham ikke smiley

Så bliver de fyret på stedet, og hvis din ven kan bevise at de har "gjort ham noget" ude for arbejds tiden bliver de også fyret da det har noget i sammenhæng med T-hansen at gøre. smiley sig det til ham.

• #40   24. jul 2008 kender ik detaljerne Da jeg ik var tilstede har bare fortalt mig det

• #41   24. jul 2008 de ansatte i thansen er bare dummere end lort, de ved ikk hvad der er i butikken og hvad noget som helst er. de står tit og påstår at de ikk har det, og så må man hele vejen hjem og printe det ud på nettet med vare nummer og lort, før de kan finde ud af det,

• #42   24. jul 2008 Thyen : Det sku da ret sejt du :D..
    Jo skal da helt sikkert prøve Egå smiley

• #43   25. jul 2008 @8544 :: Thyen ! ska jeg fortælle ham smiley

• #44   25. jul 2008 JokO<<$onic>> .: Ja det er også rigtig ! men de har jo fandens mange vare jo !
    Og Foresten vis noet respekt og sig NOGEN har ikke forstand på det !
    Thyen har da ihvertfald smiley

Kommentér på:
Jeres problemer med T-hansen?..

Annonce