{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Hjælp til skiftning bartstyr! stalker {{forumTopicSubject}}

Hej sg!

Jeg har taget alt af ved styret på min stalker.. og enda løsnet det skrue der gør at styret sidder fast på forgaflen eller hvad fanden den sidder fast på.. men hvordan får jeg styret af? jeg kan ikke bare tage det op? hvordan får jeg det op og er der evt flere skruer der skal løsnens? på forhånd tak,.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til skiftning bartstyr! stalker
  • #1   16. jul 2008 Der sidder en bolt ned igennem styret og ned i kronrøret. Den skal løsnes og gerne tages ud.
    Så sidder der en stor møtrik rundt om kronrøret som også skal løsnes helt. Tages af kan den ikke så længe styret er på men bare den er skruet så meget løs som man kan.
    Når det er gjort tager man en bolsche/gummi hammer og slår skiftevis i begge sider af styret i en opad gående retning. Så skulle det begynde at bevæge sig stillle og roligt op efter. Når styretappen på styret er kommet fri af den styretap på kronrøret det sidder i, kan man begynde at dreje lidt på styret også for at vrikke det fri. Styretappen er omkring 1 cm lang.
    Det er spændt hårdt og det kræver nogle kræfter første gang man skal have det af.

Kommentér på:
Hjælp til skiftning bartstyr! stalker

Annonce