{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Puch Maxi trækker dårligt. {{forumTopicSubject}}

Har lige fået mig en Puch Maxi, men den trækker meget dårligt.

Har fået afvide det kan være fordi kæden er stram, koblingen er slidt eller stempelringe er slidte.

Jeg har nu løsnet kæden, skiftet koblingen til en med 3 arme istedet for 2. Har ikke skiftet stempelringe, da jeg kom til at se noget da jeg pillede cylinderen ad. Der stod Tolerance 3 på stemplet, men der sad en 2 tal forrest på cylinderen, der hvor toppakningen sidder. Er det tolerance tallet der er angivet for cylinderen der?

Hvis det er, så kan der vel ryge en del kompression ved siden af pga. forkert tolerance? Da jeg satte stemplet i cylinderen, synes jeg også det smuttede nemt på.. Men det gør de måske tit?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch Maxi trækker dårligt.
  • #1   11. jul 2008 ja du skal have samme tolerance. ellers kan det ågså være fordi den har for meget udblæsning, det er enten for stor udstødning eller filet for meget i prutkanalen. eller hvis prutkanalen er filet fremad.

  • #2   11. jul 2008 Det eneste der er lavet ved den er at stemplet er hakket og plumben er taget. Derudover sidder der en cigarudstødning derpå med et større forrør end standard. Der er ikke filet i udstødningskanalen.

    Men har tidligere haft en Puch med samme opsætning som overstående, den kørte med Biturbo udstødning uden problemer.


Kommentér på:
Puch Maxi trækker dårligt.

Annonce