LIDT HJÆLP SØGES! {{forumTopicSubject}}
Hej SG!
Jeg har en BWS og jeg har lige fået ny bøsning til kickstaterakslen i dag, da den anden var gået i stykker. Problemet er som før, at når jeg har monteret det hele, fjeder, gribehjul, aksel, bøsning osv. (skal lige siges det er rigitg monteret og fjederen sidder rigtig). Når kickstater skjoldet er sat på og det hele, og det skulle funke, ka jeg trygge lidt på pedalen også bliver akslen nærmest skubbet ud af hak? og det skaber problemer, da det genere variatoren (man kan høre det). Jeg har en låsering på yderst, skal der evt. sidde ind inden på den anden side af kickstater skjoldet ved akslen, siden den bliver ved med at skubbe sig ud af led?
Et andet problem er, at når jeg gasser op så det ligesom om at den hopper af sted nogen gange, der er rigtig meget mellemrum mellem den tager fat, men kan sagtens køre i lav fart. Jeg har kigget på mit gaskabel, og det er meget ødelagt oppe ved gashåndtaget, kan det være årsagen? altså trådene i ledningen er der kun få tråde der sidder sammen. Jeg har i hvert fald bestilt nyt gaskabel, samt et nyt tændrør.
Håber i kan hjælpe mig lidt, på forhånd tak
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 2 Emner: 138 Svar: 123
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 2 Emner: 138 Svar: 123
LIDT HJÆLP SØGES!