340 visninger
|
Oprettet:
er forvirret :O {{forumTopicSubject}}
i går fik jeg en bøde for at køre med tun af en politi motorcykel.
han tog stelnummeret og mit cpr nummer osv..
han tog ikke min scooter med!
har jeg mistet min første og eneste chance for at tune?
altså næste gang så mister jeg den ?
okt 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 2 Emner: 298 Svar: 3.412
feb 2007
Følger: 63 Følgere: 62 Scootere: 33 Emner: 254 Svar: 1.116
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 2 Emner: 364 Svar: 1.094
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 40 Scootere: 11 Emner: 74 Svar: 3.862
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 110 Scootere: 20 Emner: 212 Svar: 3.722
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 3 Emner: 812 Svar: 2.477
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 110 Scootere: 20 Emner: 212 Svar: 3.722
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 3 Emner: 812 Svar: 2.477
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 110 Scootere: 20 Emner: 212 Svar: 3.722
nov 2006
Følger: 75 Følgere: 69 Scootere: 1 Emner: 698 Svar: 2.653
er forvirret :O