{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Snøøøft :/ panser og min jog R {{forumTopicSubject}}

mig og en ven kørte fra københavn til sj. odde (cirka 90 kilometer) i tirsdags. det var en dejlig tur og vi mødte ingen politi smiley

da vi så skulle hjem igen i dag kørte vi forbi vig festivalen. der så vi så 2 politibiler lidt efter hinanden, men de kørte ikke efter os heldigvis, da vi havde meget fart på.

lige pludselig er der en håndværker som kører ind foran mig og hælder noget sprinklervæske ud over mig og min ven og så kører han afsted.. min ven på hans sonic kører så fuld gas efter ham ¨håndværkeren.. da min ven når 70 og jeg når 55 (som min jog R kører smiley ) så kommer der lige pludselig en æggeskal lige imod os. min ven bremser alt hvad han kan og vi prøver at holde farten på 40, men han vender om efter os og vinker os ind til siden. det første han spørger om er forsikring og knallertbevis.. jeg har ikke noget knallertbevis men det har min ven.
så kigger han først på min vens og siger at det er en 45 udstødning og så får han en bøde på 500 kroner for tun xD
og så går han over og kigger på min og så spørger han hvad det er for en udstødning (det er en gianelli go) og så siger jeg bare at det er en Gianelli og så spørger han om den er ulovlig og jeg siger så at den ikke er fordi at begrænsningen stadig sidder i, men så slår han op i sin lille lorte bog og siger at den er ulovlig, så jeg får 1000 kroner i bøde for at køre med tun og uden kort..

heldigvis tog han ikke scooterne med, men min far skulle hente dem og så skulle vi tage toget hjem smiley

lidt senere mødte vi ham igen og der havde han stoppet en suzuki katana med knæk udstødning på i en razzia :S

så spurgte han os lige hvor vores knallerter var og så sagde vi "det rager ikke dig" og så sagde han at sådan skulle vi kraftedeme ikke tale til politiet osv og så sagde vi bare nej nej. og gik ind i toget smiley

NU HAR JEG INGEN CHANCER TILBAGE OG JEG NÅEDE IKKE ENGANG AT FÅ TUNET MIN JOG R ORDENTLIGT :'''(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snøøøft :/ panser og min jog R
Kommentér på:
Snøøøft :/ panser og min jog R

Annonce