{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

TIL ALLE SCOOTERTYVE PÅ SG! {{forumTopicSubject}}

Nu skal i kraftedme have det af vide!

I fatter ikke en skid, i fucked up dumme i hovede, i er klamme, ulækre og modbydelige, Har i hørt om job? Køb jeres egen scooter. Tænk på om 20 år når i tænker tilbage på jeres ungdom? Så ville i sidde og tude over jers fucking klamme ungdom som scootertyv, tænk på alt den tid i spilder for folk, alt den tid folk har brugt på deres scooter. At i ikke selv kan se i er fucked up skudt i hovedet kan jeg desværre ikke gøre noget ved, men så søg dog hjælp! hvis jeres fingre er for lange , så forkort dem for fanden da! Jeg er skide træt og ked af at se hver dag på SG der står under forum "Scooter stjålet, hjælp" .. HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET?! Hvis jeg nogensinde finder en som har stjålet en scooter, så fucker jeg fandme hans hoved af ! Det kan sku ikke passe at man skal bruge 2 års opsparing på en rigtig fin scooter der kører P-E-R-F-E-K-T Også kommer der en eller anden lille klam retarderet nar og skal nakke ens scooter. Hvis du ikke har noget liv eller er glad for dit liv så tag en plastikpose over hovedet DIN FUCKING SCOOTERTYV! DØØØØØØØ!!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIL ALLE SCOOTERTYVE PÅ SG!
Kommentér på:
TIL ALLE SCOOTERTYVE PÅ SG!

Annonce