{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Spejle sidder løst? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har spejle på min scooter, men de sidder lidt løse. Når jeg kører, kan de godt finde på langsomt at vrikle sig lidt til en side, så jeg ikke ser ordenligt i dem. Hvis jeg kommer til at puffe til dem kommer de helt ud af kurs. Hvordan mon jeg får dem lidt strammere? Det er bare standart gilera storm spejle.

Jeg vil også gerne lige høre, om der tilfældigvis var nogen der vidste, hvilke begrænsninger en gilera storm har? Jeg skal ud til værkstedet og have "fjernet begrænsningerne".... problemet er bare, jeg ikke ved hvilke begrænsninger det er! Jeg tror selv bare, det er skiverne. Derfor vil jeg gerne vide, om der er andre begrænsninger, der med lethed kan fjernes, uden man bryder garantien. (Skiverne kan fjernes uden at bryde garantien, hvis det er et autoriseret piaggio værksted, der gør det... jeg må slippe 200 kroner for noget, jeg selv kunne have lavet.).

Og hvis der tilfældigvis - hvilket ikke ville være usædvanligt - dumper en brian kikseklapper ind og læser dette, så behøver jeg virkeligt ikke vide, at du/personen synes spejle ser dumt ud. Jeg synes de er rare at have.

Til alle jer andre siger jeg på forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spejle sidder løst?
Kommentér på:
Spejle sidder løst?

Annonce