Spejle sidder løst? {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Jeg har spejle på min scooter, men de sidder lidt løse. Når jeg kører, kan de godt finde på langsomt at vrikle sig lidt til en side, så jeg ikke ser ordenligt i dem. Hvis jeg kommer til at puffe til dem kommer de helt ud af kurs. Hvordan mon jeg får dem lidt strammere? Det er bare standart gilera storm spejle.
Jeg vil også gerne lige høre, om der tilfældigvis var nogen der vidste, hvilke begrænsninger en gilera storm har? Jeg skal ud til værkstedet og have "fjernet begrænsningerne".... problemet er bare, jeg ikke ved hvilke begrænsninger det er! Jeg tror selv bare, det er skiverne. Derfor vil jeg gerne vide, om der er andre begrænsninger, der med lethed kan fjernes, uden man bryder garantien. (Skiverne kan fjernes uden at bryde garantien, hvis det er et autoriseret piaggio værksted, der gør det... jeg må slippe 200 kroner for noget, jeg selv kunne have lavet.).
Og hvis der tilfældigvis - hvilket ikke ville være usædvanligt - dumper en brian kikseklapper ind og læser dette, så behøver jeg virkeligt ikke vide, at du/personen synes spejle ser dumt ud. Jeg synes de er rare at have.
Til alle jer andre siger jeg på forhånd tak for hjælpen
dec 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 266
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 226 Svar: 922
men der sidder vel en i udstødningen og i luftfilteret?
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 37 Svar: 115
Der er bare to "knapper" på dem, som man vidst kan trykke ned.. men der sker ikke så meget. Kan ikke se nogen skruer eller lignende... skal man pille skjoldet af for at se det, eller hvad? Det lyder upraktisk...
Båthorn
Den i udstødningen får vel scooteren til at larme mere? Hvad med den i luftfilteret, er den nem at fjerne, og hvad kan man regne med den forøger topfarten med?
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 226 Svar: 922
ved ikke med den i luftfilteret! men på en yamaha neos sidder der sådan en lille "hane" man skal fjerne
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
Hva er det for en påstand at komme med at man er en "brian kiskeklapper" bare fordi man syntes at mickeymouse ører ser ondsvagt ud?
Mit råd - pil dem af - de ikk lovpligtige og ser dumme ud
sep 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 1 Emner: 103 Svar: 1.106
Plumben i udstødningen vil få den til at larme lidt mere ja, men ikke irriterende meget.
maj 2008
sep 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 1 Emner: 103 Svar: 1.106
maj 2008
Skovmand
Jeg synes da også det ser smart nok ud uden, men jeg synes fordelene udligner ulemperne. Det er super dejligt når man bare kører ud af landevejen - så kan man se om der er en kæmpe lastbil på vej til at nakke en bagfra...
Spejle sidder løst?