308 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvordan montere jeg"
hvordan skal jeg montere diodrør.
ja jeg spurgte også igår! men fik desværre ingen svar. Hejsa. jeg køber nol snart nogle dioderør. og vil gerne sætte dem fast uden at bore i skjolde ;) så er spørgsmålet. hvad kan jeg bruge `? har...
ja jeg spurgte også igår! men fik desværre ingen svar. Hejsa. jeg køber nol snart nogle dioderør. og vil gerne sætte dem fast uden at bore i skjolde ;) så er spørgsmålet. hvad kan jeg bruge `? har...
Skrevet af: Michael H. Chek min sf! :) . - 1. feb 2011
hvordan montere jeg et politiværn ?
hey nogle der ved hvordan jeg montere mit politiværn ? http://www.kgi.dk/product-1473-1183.php har ingen ide om hvordan den skal side
hey nogle der ved hvordan jeg montere mit politiværn ? http://www.kgi.dk/product-1473-1183.php har ingen ide om hvordan den skal side
Skrevet af: Daniel A - 2. okt 2009
Hvordan montere jeg bart styr?
Hej gutter. Jeg kan sgu ikke finde ud af, at tage std. styret af, og få sat bartstyr på? Er der ikke en, der kan forklare mig, hvordan jeg tager styret af? Det jeg ikke kan finde ud af, er at tage ...
Hej gutter. Jeg kan sgu ikke finde ud af, at tage std. styret af, og få sat bartstyr på? Er der ikke en, der kan forklare mig, hvordan jeg tager styret af? Det jeg ikke kan finde ud af, er at tage ...
Skrevet af: Patrick "speedfight 2 tilsalg" ! - 23. maj 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
aug 2007
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 3 Emner: 43 Svar: 409
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 94 Scootere: 2 Emner: 167 Svar: 3.203
Men det var nu bare den sidste ledninger altså den ene til plus den anden tl minus
og skal jeg bare sno den sidste om tændrørs kabelet er du sikker på det
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 94 Scootere: 2 Emner: 167 Svar: 3.203
jden ledning som tændrørs hætten sidder på der skal den sidde på ikke sandt og følger der skruer med til jeg kan montere det der hvor sidespejlet sidder !
hvordan montere jeg dette