{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.839 visninger | Oprettet:

Gilera Storm {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg har kig på en Gilera storm - jeg synes de er super fede udseendesmæssigt. Især i sort. Så ville jeg egenlig bare høre, hvad forskellen på "Gilera storm 30" og Gilera storm 50" er? Der er 2000 kroners forskel. "30" er dyrere end "50".

Jeg bliver også glad for at høre om erfaringer, hvis nogen skulle ske at have det. Jeg synes jeg sad rigtigt godt på den, da jeg prøvede den. Jeg fik desværre ikke en prøvetur, da der var lidt(meget) travlt i biksen, og kun én ekspedient. Det skal lige siges, at jeg heller ikke spurgte.

Det er første gang jeg skal have mig en knallert/scooter, og 2takts skulle jo være det nemmeste at rode med. Benzinøkonomien er ringere, men jeg tror det udligner sig lidt med, at man selv kan klare de fleste reperationer, hvorimod man med en 4takts skulle betale i dyre domme til evt. reperationer.

Jeg ville også gerne lige høre, hvad en normal pris for at få en anden farve på scooterfælge er?

Mvh Christian smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera Storm
  • #2   20. maj 2008 Den ene var nok en 30`er og den anden en 45`er

• #3   20. maj 2008 Jeg synes jo så modsat dig, at den er flot.. smiley

Hvad mener du - plejer man ikke at kalde dem for "EU30" og "EU45", når de er godkendte??

• #4   20. maj 2008 Cedde, der burde ikke være forskel på prisen.. og 30'eren burde da ikke være dyrere end 45'eren... desuden var det et dansk katalog, så de ville nok have skrevet 30 og 45 smiley

• #5   20. maj 2008 Hej. En gilera storm 50 er en 45, derfor er de 2000 kr billigere.
    Det er en meget god og stabil hverdagsscooter.
    -Du kan ikke få fælgene malet i en anden farve mod merpris.

Kig fordi min profil,jeg har en splinter ny gilera storm til salg, du spare penge.

• #6   20. maj 2008 RG, hvorfor er 45 billigere end 30? Sådan er det da ikke med alle andre scootere..

Nu tænkte jeg også på, hvad prisen normalt er, hvis man spørger "en der kan male fælge".. ved godt man ikke kan få det gjort mod merbetaling ;-).

Har bestemt mig for at købe en ny scooter, så jeg må desværre sige nej tak... men tak for tilbuddet smiley

• #7   21. maj 2008 Christian´:

Hmm. min er også ny. Den er stadig pakket ind.. Du spare penge hvis du køber den..
    Det er som og købe ved forhandler, du spare bare over 1000 kr hvis du køber den af mig.

• #8   21. maj 2008 HHM, det er da fordi at 45'ere ikke er ret meget værd i brugt pris..

Gilera storm blev sat i handel for under en månede siden. Og min er den eneste der er til salg privat her i dk..
    Den sælges som ny, ser ud som ny, har kørt 0km, har stadig plastic på..

du får papire til forsikring med, du får alle de papire med så du kun skal ned på motorkontoret og hente pladerne, der er fyldt olie på. Disse ting plejer forhandler og tage 1400 kr for..

• #9   21. maj 2008 Har fået at vide, at min forhandlers pris vil være den samme som "50" versionen. Altså 12999 kr. Jeg foretrækker at købe fra en 'rigtig' forhandler, som jeg ved giver 2 års garanti og kan reparere min knallert.. smiley Men takker for tilbuddet.

Kommentér på:
Gilera Storm

Annonce