Gilera Storm {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Jeg har kig på en Gilera storm - jeg synes de er super fede udseendesmæssigt. Især i sort. Så ville jeg egenlig bare høre, hvad forskellen på "Gilera storm 30" og Gilera storm 50" er? Der er 2000 kroners forskel. "30" er dyrere end "50".
Jeg bliver også glad for at høre om erfaringer, hvis nogen skulle ske at have det. Jeg synes jeg sad rigtigt godt på den, da jeg prøvede den. Jeg fik desværre ikke en prøvetur, da der var lidt(meget) travlt i biksen, og kun én ekspedient. Det skal lige siges, at jeg heller ikke spurgte.
Det er første gang jeg skal have mig en knallert/scooter, og 2takts skulle jo være det nemmeste at rode med. Benzinøkonomien er ringere, men jeg tror det udligner sig lidt med, at man selv kan klare de fleste reperationer, hvorimod man med en 4takts skulle betale i dyre domme til evt. reperationer.
Jeg ville også gerne lige høre, hvad en normal pris for at få en anden farve på scooterfælge er?
Mvh Christian
nov 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Scootere: 12 Emner: 150 Svar: 992
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 37 Svar: 115
Hvad mener du - plejer man ikke at kalde dem for "EU30" og "EU45", når de er godkendte??
maj 2008
maj 2005
Følger: 87 Følgere: 86 Scootere: 13 Emner: 110 Svar: 483
Det er en meget god og stabil hverdagsscooter.
-Du kan ikke få fælgene malet i en anden farve mod merpris.
Kig fordi min profil,jeg har en splinter ny gilera storm til salg, du spare penge.
maj 2008
Nu tænkte jeg også på, hvad prisen normalt er, hvis man spørger "en der kan male fælge".. ved godt man ikke kan få det gjort mod merbetaling ;-).
Har bestemt mig for at købe en ny scooter, så jeg må desværre sige nej tak... men tak for tilbuddet
maj 2005
Hmm. min er også ny. Den er stadig pakket ind.. Du spare penge hvis du køber den..
Det er som og købe ved forhandler, du spare bare over 1000 kr hvis du køber den af mig.
maj 2005
Gilera storm blev sat i handel for under en månede siden. Og min er den eneste der er til salg privat her i dk..
Den sælges som ny, ser ud som ny, har kørt 0km, har stadig plastic på..
du får papire til forsikring med, du får alle de papire med så du kun skal ned på motorkontoret og hente pladerne, der er fyldt olie på. Disse ting plejer forhandler og tage 1400 kr for..
maj 2008
Gilera Storm