3. sep 2007 Følger: 44 Følgere: 41 Scootere: 5 Emner: 370 Svar: 3.185
Haha! Arto er meget underligt! {{forumTopicSubject}}
Jeg var lige inde på min gamle profil der inde og besluttede at gå ind i debatter og se der hvor der står sex 15+, der er ALTID noget at grine af.
Og så falder jeg over det her:
<i> Hej mit navn er John, jeg er lige rundet de 47 og bor i taastrup med mine dejlige 3 børn,mike,brian og betinna som er en crack baby på næsten 3 år, jeg er fest ryger og mine hobbier er insekter,ølkapsler,modelervoks,cu rling og death metal, jeg er pt. arbejdsløs da jeg er spastisk lammet fra livet og ned, men før har jeg har været flaskedreng i Netto i mange år, og jeg kan endvidere oplyse at jeg har arbejdet med tv-ballerup lokal tv med ansvar for lyd og billede, jeg havde også en avis rute i skelbækgade tilbage i 83 men væltede en kold onsdag morgen ned af køkkentrappen i min mekaniske rullestol da jeg var ved at uddele reklamer og stak mig på en brugt kanyle, når men nok om det.. jeg søger en smuk midaldrende fyldig billig kvinde der er fyldt de 58, hun må IKKE være over de 170kg da min rullestol har en max belastning på 200!!! hun skal også villig til at være kiksen når vi spiller, lave ATM og SM med min bedste ven Eske som arbejder i mr.jardex i Rødovre centrum men privat er trans sexsuel læderbøsse og danser erotisk thai strip på wonderbar on mandagen.
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Scootere: 5 Emner: 370 Svar: 3.185
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 91 Svar: 584
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 83 Svar: 596
ej virkelig?
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 16 Scootere: 3 Emner: 42 Svar: 1.888
Sean N du er godt nok skarp i dag! haha
Haha! Arto er meget underligt!