{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

En lykkelig historie med politiet :O! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg blev stoppet her for ca. en uge siden, og de blev desværre nødt til at tage scooteren med.

Jeg går jo rundt med diverse skræk-historier man har hørt om politiet og scootere. Det tager flere måneder, den er pisse ridset når den kommer tilbage, og de har generelt behandlet den af lort til.

Men nej nej, de ringede i dag, og tilbød at jeg kunne komme op og hente den så snart som muligt, blot 6 dage efter jeg var blevet taget.

Da jeg kommer derop, står den inde i en garage, med sådan en 'motorcykel tæppe' over sig, i ved, sådan en mega rengfrække til motorcykler/biler, så den heller ikke blev våd. De har desuden skiftet et par møtrikker, da de kom til at ødelægge gevindet på de andre.

Rent bøde-mæssigt har de også været rigtigt flinke ved mig, jeg får ca. 1000-2000 kroners bøde for det hele, det vil sige tunet + falck + synshal + jeg kørte på baghjul da jeg blev taget, så det er jo også rent luxus.

Ville bare lige fortælle min historie om, at politiet nødvendigvis ikke behøves at være nogle svin. De gør jo bare deres arbejde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lykkelig historie med politiet :O!
Kommentér på:
En lykkelig historie med politiet :O!

Annonce