{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Trækker nada, men med samme opsætning? {{forumTopicSubject}}

Hej SG..
Endelig kan Sonic'en nu kører, efter røvmange problemer, først ingen gnist, dernæst ingen benzin til tændrør, dernæst meget falsk luft, og til sidst et tændrør der gav op. Men alt dette er nu rettet, og den spinder fint, skulle man tro..
Den står perfekt i tomgang og det, ingen probs der. Men når jeg så giver den gas, så er den gal. Den flytter sig ingen vejne, og den tager volder mange rpm før den overhovedet tager bare lidt fat

Opsætning er:
S6r ac
Techno Evo
MHR Delta / sorte fjedre / spændt helt ud
Top Performance vario
Std gearing
Std tænding
21 dellorto
32 kg tryk

Osv osv..
Jeg fatter det virkelig ikke, og eneste ændringer siden sidst er lidt membran tuning, studs tuning, motorblok tuning og så den delta? Eneste der er ændret på den siden sidst. har overvejet det kan være delta'en, men hvad mener I?
Den kommer desuden ikk op i topfart, og har røvsvært ved at trække..

Mvh Michael Pedersen..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trækker nada, men med samme opsætning?
Kommentér på:
Trækker nada, men med samme opsætning?

Annonce