{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

fucking lort {{forumTopicSubject}}

hey, har en tuned sonic..
problemet er at den kan godt start og stå i tomgang og alt det der men den dør når man gi'r den gas?... det ik er karburatoren eller kobling og der er en ledning der går til stellet... nogen ideer folk? den pisse mig virkelige af haha..:-)..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fucking lort
  • #1   2. apr 2008 jamen har sæt en anden karb på for og se om hvis det var det??...
    har oss prøvet og sæt en mindre dyse i..

• #2   2. apr 2008 membran er fint.. har allerede kigget og har ik kørt så meget med den den er på.. få et rigtig go spark oss så..
    tror selv på at det er noget med variatoren at gør men det ser oss fint ud.. og den har kørte som den er nu fint i de sidste to uger..

• #3   2. apr 2008 ja det er simmerringene for min sonic gjorde det samme

• #4   2. apr 2008 kan være simmeringene så burde den bare ikk ekunne starte.... og du kan godt finde ud af at stille på luftskruen??

• #5   2. apr 2008 Måske en toppakning der er sprunget, det var det på min typhoon da jeg købte den brugt. Stod fint i tomgang og kunne tage en lille smule gas.

Har du lavet noget ved maskinen siden den ikke kan køre, eller er det bare kommet?

Ellers ville jeg også kigge efter utætheder ved simmeringe og membran/studs.

• #6   5. apr 2008 jamen selvf kan jeg det med luftskruen..
    problemet kom lii pludselige... tror jeg at jeg tjekker toppaking, min sonic ka oss ta lidt gas så.. prøver og skifter alle pakninger her på mandag og så se hvad der sker..
    den er godt nok tuned og har gjort det hele med min far.. haft den kørende og indstillet rigtig så.. det er ikke karburatoren, er jeg næsten helt sikker på..

Kommentér på:
fucking lort

Annonce